אירה דולפין פותחת על ליהיא גרינר


מתמודדת הישרדות לא נותרה חייבת ליריבתה וענתה לה על המילים הקשות

התוכנית "הישרדות" הגיעה לישורת האחרונה ושוב קיבלנו דרמה גדולה בה היו מעורבות אירה דולפין וליהיא גרינר. הסצנה הייתה קשה לצפייה, אבל למרות זאת במציאות, נראה היה שהשתיים דווקא בקשרי חברות כשלאחרונה דולפין אף הגיעה לצפייה משותפת בפרק עם גרינר וקסרי. לצד כל התקוות אפשר להבין שהקשר הטוב נגמר מזמן כי גרינר שמחה לאידה של דולפין ברשתות.

אז מה הרגיז את דולפין? בין היתר אמרה גרינר: "פחות מ-15 שעות אחרי ההדחה שלי, פוטין מחוץ למשחק, זה היה קורע… היה לי עצוב לראות את זה, אבל הייתי חברה שלה והכל זה מלמעלה, זה היה נקמה… אף אחד לא צריך להדיח אותה, היא הדיחה את עצמה. בבקשה אנשים, אל תתעסקו איתי. נהניתי מהפרק הזה יותר מכל הפרקים ואפילו לא הייתי בפרק הזה".

אירה ראתה את הדברים והגיבה: "זה מאכזב ברמות, ציפיתי מאמא לילדים להתנהג אחרת. בטח לא אחרי שכבר חזרנו מהאי, דיברנו על הנושא והיא אפילו התארחה אצלי בבית לארוחת ערב לפני מספר חודשים. מאוד הופתעתי מהסרטונים שליהיא פרסמה. אני באמת מבינה את הכעס שלה על המהלך שעשיתי, ועל זה שגרמתי להדחה שלה, אבל ממש לא ציפיתי להיתקל ברשת בסרטונים שכל מטרתם היא לשמוח לאידי וללעוג לדרך שבה הודחתי".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן