אחרי הריב באינסטגרם: שירי עונה לאנה ארונב


הפוסט שהעלתה הרקדנית על הזוג שכיכב בחתונה ממבט ראשון הפך לשיחת היום בין שירי ולירן

אנה ארונוב לא ממש התחברה לתהליך המורכב שעברו זוגות "חתונה ממבט ראשון" ובפוסט שהעלתה כתבה ש"אהבה לא צריכה להיות קשה. אולי אהרוס קצת את הרומנטיקה, או להיפך – אהיה רומנטית מדי, אבל כשזה כל כך מורכב וקשה זה כנראה לא נכון. לדעתי!". ארונוב חסמה לאחר מכן את האופציה להגיב לה בחשבון האינסטגרם לאחר שהוגלשים כעסו עליה.

על אף שעברה בעצמה חוויה זהה רק לפני מספר חודשים, כשהכירה את בן זוגה על המסך, זה לא הפריע לה לפרסם את הדברים הללו. שירי ולירן קראו והתבקשו להגיב לדברים. תחילה אמרה שירי: "אין לי שום ציפיות ממנה, אני לא מכירה אותה. דווקא בדיוק בגלל הנקודה הזאת שהיא באה מתוכנית טלוויזיה אז אולי יש שם מניעים אחרים שלאו דווקא קשורים אלינו ולזוגיות שלנו ואיך שהוא רואה אותה, ואולי יש שם דברים אחרים שעומדים מאחורי זה אני מאחלת לה רק טוב ואין לי שום ביקורת. יש לי כל כך הרבה מה להגיד על זה, אבל אני אקצר, הרבה שאלו אותי על זה, זה היה ברור מאוד בדיוק על איזה זוג ספציפי היא מדברת, אני לא חושבת שמישהו יכול לקבוע מה נכון ומה לא נכון".

גם לירן לא נשאר חייב ואמר:" יכול להיות שלאנה זה הצליח ללכת בצורה הזאתי ולנו זה הולך בצורה אחרת אבל בסופו של דבר ביישורת האחרונה אנחנו בסוף מגיעים לאותה נקודה, לאהבה, לזוגיות אז זה לא משנה הדרך עצמה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן