ספוילר: לא תאמינו מי הגיעה לגמר הישרדות VIP


זהירות, ספוילר! נעמה הגיעה לשלישיה האחרונה בהישרדות ותשתתף כפיינליסטית בגמר

זה היה באוויר כבר תקופה ארוכה ונראה שהחשדות של הצופים התבררו כנכונים מאחר ונעמה הבטיחה את מקומה בגמר הישרדות שיערך באמצע חודש יולי. קסרי מבחינתה לא רוצה לתת יד לשמועות הללו וממשיכה לשמור על שתיקה. ההצלחה שלה במשימות השאירה רבים מהגולשים מופתעים כאשר גם בעבר היו מקרים דומים עם חשד להתערבות הפקה. הפעם אין מקום לספקות וב13/7 כולנו נראה את נעמה מנסה לזכות בהישרדות, בפעם השנייה בקריירה שלה, כי מקומה בגמר כבר נסגר סופית.

כזכור, לאחרונה עלו טענות ברשתות החברתיות ובאתרים על התערבות הפקת הישרדות בהצלחתה של קסרי. הטוקבקים החלו לצוץ במספר אתרים שונים אשר מסקרים את התכנית בדיוק כאשר המתמודדת צולחת משימות רבות, שמרה על חסינות כמעט מדי שבוע ונראה שדרכה הייתה לגמר סלולה מבעוד מועד. האם לכך כיוונו אנשי ההפקה? על פי מקורבים התשובה היא כן, לנעמה הובטח לכאורה עוד לפני צילומי התכנית שהיא תשתתף בגמר.

מאז הפרק ששודר לפני כשבוע, הגולשים העלו פוסטים נגד התכנית "ההפקה הרסה את הפורמט מה הם חושבים שהצופים סתומים?" והאם נחשפה הוכחה לרמאות? עיקר הטענות של הגולשים באים לידי ביטוי ברשת על כך שההפקה עוזרת לנעמה במציאת פסל חסינות ומקשה על המתמודדים האחרים. לטענתם ההפקה פשוט רומזת לנעמה היכן מסתתרת ההצלחה, דבר שאסור על פי חוקי הפורמט הנוקשים של הישרדות. ניפגש בגמר.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן