בת אל והחבר החדש נחתו בארץ


אחרי שחשפה שהיא בקשר זוגי חדש, חזרה בתאל ארצה עם הצמוד שלה

בתאל לוי, יוצאת חתונה ממבט ראשון, חזרה לישראל אחרי שהות לא קצרה בניו יורק. לוי לא חזרה לבד אלא עם בן זוגה הטרי, אסף חנגרי יזם נדל"ן ישראלי בן 36, שחי בארה"ב ואפריקה כבר 10 שנים. תמונות של השניים החלו לעלות ברשת בזה אחר זה מיד לאחר שידור הפרק האחרון והגולשים נותרו המומים מכך שהיא הצליחה להסתיר את זה במשך תקופה כה ארוכה מאחר והיא בזוגיות חדשה כבר זמן מה.

עם הנחיתה שלהם בנתב"ג הקיפו אותה צלמים וניסו לדלות מידע על חנגרי אך ללא הצלחה. בכל מקרה, נראה ששידורי הפרקים של הסדרה עשו לה רק טוב. הבחורה בת ה-35 נולדה בטבריה למשפחה דתית וגדלה ביישוב גבעת אבני שבצפון. אביה הוא ראש מועצה דתית, ולא הסכים להשתתף בתוכנית בעוד אמה נפטרה בפתאומיות לפני עשור, אירוע טרגי שמלווה אותה עד היום. בתאל, אדריכלית שחיה על קו ישראל־ניו יורק ומתמקדת בעיצוב מקוואות בצורת ספא, החלה בדרך חדשה וזה סופי.

בתאל ניסתה לשמור על אופטימיות במהלך צילומי הסדרה אבל מסתבר שזה היה רק למען הצילומים מאחר ומספר שבועות לאחר מכן הקשר בינה לבין יוגב הגיע לסיומו. היא חזרה לניו יורק ועזבה אותו. תחילה עוד השניים ניסו לייצר משהו חיובי כאשר כבר במהלך החופה, הזוג לא הצליח להתאפק וניסה לדלות מידע אחד על השנייה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן