כל הפרטים על הסכסוך בין נעמה וליהיא לבין שמחה


נעמה קסרי וליהיא גרינר הסתכסכו קשות עם שמחה גואטה – כל הפרטים כאן

לדברי מקורבים שמחה החלה להתנהג בצורה מתנשאת כלפי ליהיא ונעמה זאת למרות שהן הפכו לשלישייה בלתי נפרדת במהלך השהות על האי. כזכור השלושה יצאו לנופשים ברחבי הארץ וצפו במשותף בכל הקרנת פרק. גורמים אשר מקרובים לשלישייה מדווחים כי בתקופה האחרונה נוצר ריחוק בין נעמה וליהיא אל בין שמחה שהלך והדרדר.

השלושה לא מדברות בכלל ונראה שהחברות בין נעמה קסרי, ליהיא גרינר ושמחה גואטה הגיעה רשמית לסיומה. אז מה קרה שם בעצם? הכל החל כשקסרי וגרינר הרגישו שהחברות ביניהן לבין גואטה לא אמיתית." היא מעולם לא הייתה שם במאה אחוז" אמר מקורב לגרינר והוסיף:" היא לא באמת שיתפה ופתחה את ליבה אליהן".

אותם גורם המשיך לומר דברים לא נאים על שמחה: "ליהיא ונעמה החלו לשמוע דברים ששמחה שהייתה אומרת עליהן מאחורי הגב. היא התנהגה בצורה מתנשאת, לקחה קרדיט על כל שלב שעברה במשחק ולא העריכה אף אחד. הורגש שקשה להן לצפות בשמחה על המסך, שהן מתעצבנות מסגנון הדיבור ומתוכן הדברים שלה. אחרי כל פרק היה מתח באוויר". הפיצוץ מסתבר היה רק ענין של זמן בין הצדדים, נראה שמה שהן ראו בשידורי הפרקים לא ממש נעם להן וכל מה ששמחה שדרה על האי זה לא מה שקרה מאחורי הקלעים בטסטים שנעשו כאשר רק המצלמות האישיות היו בסביבה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן