שירי ולירן מפזרים אהבה


צפו במה שהשניים הכי מדוברים עושים ביניהם אחרי פרק הסיום – מפזרים אהבה

בקושי שבוע חלף מפרק סיום העונה המרגש של חתונה ממבט ראשון אבל שירי ולירן נראים מאושרים מכך שהם יכולים סוף סוף להפסיק להתחבא ברשתות. מאז שנקבע כי הם ביחד עד עצם היום הזה, דואגת שירי להעלות לרשתות פוסטים שממחישים את אהבתה ללירן.לפתע, כל החששות של שירי על המסך נעלמו ומי שפוגש אותם היום ברחוב מרעיף עליהם אהבה ומחמאות על המהלך המוצלח שהם עשו ביחד.

לירן דאג לשמור אותה בתמונה כל הזמן ואילו שירי אט אט גילתה התקרבות לבעלה החדש. רק לאחרונה נפוצו שמועות שסיפרו שהזוג התחתן ברבנות בשקט והם כבר מתגוררים ביחד. אז חתונה אולי באמת הייתה אבל השמועה הבאה שרצה היא ששירי כבר בהריון ומצפה לילד – פה מדובר בטעות. בכל מקרה, עושה רושם שהזמן עשה את שלו היטב והזוג הפך לרשמי גם אחרי צילומי התכנית.

כזכור, הפתיחה בין שירי ולירן היתה קשה מאד כאשר התגובות נגד התנהלותה היו קשות. כולם אמרו שהיא ממורמרת, שתלטנית, בעלת מזג חם ולא נחמדה. מנגד לירן היה הנשמה הטובה, בחור עם לב רחב שנקלע לסיטואציה מביכה. אז כן, לירן ושירי הזוג הכי מדובר של העונה האחרונה פשוט מאוהב מתמיד בימים אלו. לירן לא ויתר על שירי, היה נחוש להשיג אותה ולמרות שהיא הייתה סגורה בהתחלה, היא נפתחה אט אט עד אשר היחסים ביניהם רקמו אהבה.

 

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן