נפרדו כידידים: שרונה וליאור לא ביחד


למרות שבחרו להמשיך את הקשר בפרק האחרון, הם נפרדו בחודשים האחרונים

הימים שאחרי הצילומים לחתונה ממבט ראשון היו מותחים. המצלמות הפסיקו לעקוב אחרי הזוגות ונראה שהחיים הרגילים הביאו החלטות חדשות לזוגות שעשו שמות בחודשים האחרונים על המסך של כולנו. שרונה וליאור בחרו להמשיך את התהליך בפרק האחרון אבל הקשר לא החזיק מעמד והם נפרדו כידידים.

תחילה היה נראה כי התחביבים של שרונה וליאור, התאימו היטב אחד לשני, ממש כמו כפפה ליד. במהלך הפרקים של חתונה ממבט ראשון נראה היה שיש התאמה טובה ובין השניים יש קשר חזק עוד מלפני שהכירו, עם החיבה המשותפת שלהם לסנובורד, שנחשפה כבר בשיחות עם הפסיכולוגים ובמתנות שהחליפו. עם זאת, לפני כחודשיים וחצי הם היו בחופשה פרטית בחו"ל באיטליה ונראה שהם בילו יחד ונראו קרובים במיוחד.

שרונה וליאור נפרדו אחרי חצי שנה. תחילה היה נראה שמשהו טוב עתיד לקרות בין השניים. ליאור עבר לגור בבית שלה ואפילו הביא איתו את השואב שלו, עליו שרונה חשקה מהרגע הראשון. הקשר ביניהם בתכנית לא התרומם יותר מדי אבל הם לא נתנו לזה להשפיע עליהם וניסו להמשיך. בסופו של דבר היחס האינטימי לא הצליח לנצח את כל המכשולים שלהם והקשר הגיע לסיומו כמה חודשים אחרי שהמסך ירד. נראה שהם לא לקחו את זה קשה, למרות הכל.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן