למרות שאמרו כן, צוקית ודודו נפרדו


צוקית ודודו נפרדו שבועות בודדים אחרי סיום הצילומים של חתונה ממבט ראשון

בתכנית הסיום של חתונה ממבט ראשון צוקית ודודו החליטו להמשיך בתהליך המשותף שלהם אך הוא לא החזיק יותר מדי זמן מעמד ושבועות בודדים אחרי סיום הצילומים של חתונה ממבט ראשון הם החליטו לנתק קשר באופן סופי. בפרק הסיום הדרמה היתה גדולה, צוקית לא ידעה מה לעשות ואילו דודו היה עם עצמו. השקט והמתח היו אדירים ולבסוף הם בחרו לתת הזדמנות נוספת לתהליך שלא צלח.

כזכור, רק לאחרונה תפסנו את דודו מבלה בפנג'ויה באילת. סביר להניח שהוא גם תפס לו איזה מישהי לחגוג עימה את הבילוי השנתי באילת. הקשר של דודו וצוקית נראה בעייתי מההתחלה כאשר דודו לא ממש התחבר ולקח לו זמן להפתח. צוקית הייתה מאוכזבת מכך והחליטה להמשיך לדרכה אחרי שהצילומים בין בני הזוג הגיעו לסיומם.

דודו וצוקית שהתחתנו בחתונה ממבט ראשון הפכו לאחד הזוגות היותר מפתיעים של העונה לפחות כך זה היה נראה בהתחלה, מידת ההתאמה הייתה נראית מעולה אם זה מבחינת המשפחות והחברים שהתחברו מיידית וכך גם בני הזוג עצמם שהרגישו מאוד חופשי בחתונה, בירח דבש כמו שראינו ההתחלה הייתה מדהימה ונתנה תחושה טובה מאוד  אך בהמשך חלה הדרדרות. דודו נסגר, צוקית איבדה את שלוותה ונראה היה שהשניים בדרך לפרידה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן