חם לה: רוסלנה רודינה לוהטת בביקיני


הדוגמנית יצאה עם מאי תגר, קסניה טרנטול, אלה איילון ונעם פרוסט לצילומים לוהטים. פרוסט אף נפצעה והבהילה את הצוות. כל התמונות בכתבה

הקיץ כבר כאן ומרבית הישראלים כבר יצאו או עומדים לצאת לנופשים שלהם ברחבי העולם. עם כל הכבוד לבירות אירופה וליעדים רחקים, מרבית הישראלים אוהבים ים ושמש, והקונספט של "בטן גב" הוא הפופולארי ביותר. גם הדוגמניות הבולטות של ישראל מחממות מנועים לקראת הקיץ, וגם הן יוצאות ללוקיישנים שונים בעולם על מנת להצטלם למיטב חברות האופנה בביקיני קטנטן שלא משאיר הרבה מקום לדמיון. אחת מהדוגמניות החמות בביצה המקומית, רוסלנה רודינה, יצאה עם מספר דוגמניות נוספות ליוון, והתמונות לוהטות מתמיד.

רודינה, אשתו לשעבר ואם אחד מילדיו של הזמר אייל גולן, יצאה ליוון עם הדומגניות מאי תגר, קסניה טרנטול, אלה איילון ונעם פרוסט להפקה לוהטת במיוחד עם חברת "דיזנהאוז‎" והצטלמו במשך כמה ימים בלוקיישנים שונים על אחד מהאיים היוונים. הבנות משכו לא מעט תשומת לב מהתיירים והסובבים, כי למרות שמדובר בלוקיישן בו יש הרבה נשים בביקיני, נדיר לראות מקבץ כזה של בנות לוהטות במקום אחד, עם הרבה מאוד מצלמות ומעט מאוד בגדים.

החוויה של פרוסט הייתה מעט שונה מהשאר, שכן היא נפצעה בכף רגלה. פרוסט, שתתחתן ביולי נכנסה לים במהלך הצילומים, אך אבנים חדות שהיו בתוך המים חתכו לה את כף הרגל וגרמו לחתך עמוק. ההפקה עצרה את יום הצילום והזעיקה צוות רפואי כדי לטפל בדוגמנית. אך אל חשש, בסביבתה של פרוסט בטוחים שהיא תוכל לרקוד בחתונה שלה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן