אחרי הפרידה: ליאור חוגג לשרונה יום הולדת


בת הזוג של ליאור חגגה בענק את יום הולדתה, וכן גם ליאור הגיע

שרונה מרלין חגגה בסוף השבוע יום הולדת, ביחד עם יוגב אלקיים שיום הולדתו חל בסמוך לה. למרות ששרונה וליאור כבר לא ביחד, בן זוגה בתכנית חתונה ממבט ראשון החליט לתת כבוד לאשה שהייתה לצדו חודש וחצי במהלך הצילומים והגיע לחגוג עימה את היום המאושר. פרט לכך אפשר לספר שכל הכלות והחתנים היו מרוכזים במקום לכבוד יום הולדתם של שרונה ויוגב, כך שנראה שיש קשר טוב בין כולם.

ליאור לביא השידוך של שרונה התייצב לחגוג לאשתו הטלוויזיונית והשניים נראו צמודים ומחובקים במהלך הערב. תזכורת: שרונה ויוגב הם לא זוג בתוכנית וכל אחד מהם שודך לבן זוג אחר ולמרות זאת הם החליטו לחגוג יחד מסיבת יום הולדת משותפת. בחיים האמיתיים שרונה וליאור כבר לא ביחד. אמנם על פי הסדרה לא ממש ציפינו לזה אבל נראה שרק יחסים אינטימיים לא מצליחים להחזיק קשר טוב בין בני זוג.

שרונה וליאור מחתונה ממבט ראשון לא המשיכו את הקשר ביניהם ונפרדו אחרי חצי שנה. תחילה היה נראה שמשהו טוב עתיד לקרות בין השניים. ליאור אבל לגור בבית שלה ואפילו הביא איתו את השואב שלו, עליו שרונה חשקה מהרגע הראשון. הקשר ביניהם בתכנית לא התרומם יותר מדי אבל הם לא נתנו לזה להשפיע עליהם וניסו להמשיך. לעומתם, יוגב אלקיים שחגג גם הוא, לא זכה לנוכחות של השידוך שלו בתוכנית בת אל לוי ששוהה בימים אלה בביתה בניו יורק.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן