הפתעה! למה לירן ברח מהמלון בשביל שירי?


חתונה ממבט ראשון: לירן החליט להעניק מתנה לשירי אך היא התעקשה לא לקבל

רגע לפני סיום העונה של חתונה ממבט ראשון המתח עולה בקרב הזוגות ואחד הצמדים הבולטים של העונה, שירי ולירן הציגו התקרבות במהלך סוף השבוע האחרון שלהם יחד לפני ההחלטה הרשמית האם להמשיך בקשר או לפרק את החבילה. כזכור חודש וחצי זה הזמן אשר הוקצב להיות ביחד בסדרה ולאחר מכן הם היו צריכים להחליט מה קורה איתם.

ספוילר! אנחנו כבר יודעים כמובן שהם החליטו להיות ביחד ואפילו היום הם בקשר אדוק כאשר צצו שמועות לאחרונה על כך ששירי בהריון מלירן. בכל מקרה בתכנית, רגע לפני שהשניים יחליטו מה יעלה בגורל החיבור ביניהם, לירן החליט לפנק את שירי במתנה מיוחדת. אז מדוע היא סרבה לקבל אותה?

אחרי שהשניים שהו יחד בבית מלון בחר לירן לצאת בשקט מהחדר ולקנות לשירי פריט שהיא אהבה במיוחד. "עשינו טיול בלילה והיא נכנסה לראות בשבילה משקפי שמש. איך שהיא שמה איזה דגם מסוים של משקפיים, היא שאלה את דעתי ואמרתי 'תקשיבי, זה וואו עלייך, באמת פיגוזי'. אבל היא ראתה את הסכום ואמרה לי שלא אקנה לה". סיפר לירן. הבחור החליט לא להקשיב לדברים של שירי ורכש לה את השי: "בראש שלי זה היה פשוט להתגנב מתישהו ולקנות לה את המשקפיים האלה". מה עשתה שירי בתגובה? התשובה תשודר הערב.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן