אורטל מחתונה ממבט ראשון: ״אנשים מאחלים לי גבר שירביץ לי"

אורטל מחתונה ממבט ראשון פותחת את הלב ומדברת על הקשר שלה עם עידו בתכנית

 

״אנשים מאחלים לי גבר שירביץ לי כי אני לא רוצה גבר רגיש״. כך אמרה אורטל יהלומי מהתוכנית חתונה ממבט ראשון. התכנית אשר מכניסה אנשים אנונימיים יחסית אל מסלול מהיר של פרסום וביקורת. אחת המבוקרות הגדולות ביותר מהעונה החדשה של התוכנית, אורטל יהלומי עברה טלטלה גדולה במערכת היחסים הקצרה שלהם, כאשר אורטל הייתה זו שספגה ביקורות גדולות ברשת על התנהגותה.

"כעסתי על עצמי כי הרגשתי שאולי הייתי צריכה להתאפק, יכולתי אולי לעשות את זה קצת אחרת, אבל זו אני, ואני שלמה עם איך שזה יצא בסוף. אני קוראת את כל התגובות. בהתחלה זה עבר לידי, אבל היד קלה על המקלדת ואחר כך הבנתי שכן יש משהו שמחלחל אלי. מחמש דקות של צפייה אנשים מסיקים שאני צריכה טיפול נפשי ותרופתי, לקחו את הסיפור נורא קשה. לקהל סלידה מאנשים קשוחים, אבל אני אדם קליל, כיפי, מצחיק״. אמרה אורטל.

יהלומי גם דיברה על הלחצים שהיו לה בתכנית: "חשבתי שעידו מצפה שאני אענה שגם אני מרגישה ככה, שגם אני מתאהבת. אבל עוד לא הרגשתי ככה, והשילוב בין זה שהוא מצפה ממני להגיד משהו, לבין זה שאני לא שם עדיין לבין זה שאני לא רוצה לפגוע בו אבל גם לא יכולה לא להיות אותנטית – הסעיר ובלבל אותי״.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן