שרונה חושפת הכל: "מתחילה מסע לחיפוש האני במקום הזוגי"

משתתפת חתונה ממבט ראשון הביעה את הרגשתה באינסטגרם לאחר הפרק בו נפתחה בפני ליאור על מות אביה: "לכל אחד הקצב שלו לחשוף עוד קלף"

אחת המשתתפות המסקרנות בעונה השנייה של "חתונה ממבט ראשון" היא שרונה מרלין, ששודכה לליאור כאשר לשניים תחומי עניין זהים רבים. נראה שמערכת היחסים בין השניים נחה על מי מנוחות, כשנראה שהם מרגישים בנוח אחת עם השני, אך לא באמת מצליחים לקדם את מערכת היחסים.

בפרק האחרון נחשפה שרונה בפני ליאור עם סיפורים אישיים על אביה שנפטר ועל הרגשות שלה וציפתה לקבל תגובה מליאור, וכאשר זו לא הגיעה, נפגעה עמוקות. שרונה פרסמה היום (שני) פוסט מרגש, ששותף בעמוד של התוכנית, על הפתיחות שהפגינה, ומה היא מרגישה לגבי המסע הפרטי שלה.

שרונה כתבה: "במשך רוב חיי הגדרתי את עצמי בן אדם מאוד פרטי, לא חושפת יותר מידי קלפים, פחות משתפת (ובטח שלא ברשתות חברתיות) לא מראה חולשות, בלי פחדים, בחורה חזקה סה״כ (על פניו…). והנה באמצע החיים, אירועים משמעותיים, ותהיות על החיים, פותחות איתן תיבות פנדורה שנקברו עמוק בפנים. שלוש שנים אחרי, לאחר תקופה של התכנסות, בוער לפתע הצורך לקלף את הקליפה והסוליסטית שהייתי, מתחילה מסע, לחיפוש האני והפעם במקום הזוגי מלווה בחשיפה מקסימלית. לפתע אני מבינה עד כמה להראות חולשות ולפתוח את הלב זה לא אצל כולם דבר טבעי, לכל אחד יש את הקצב שלו ולכל אחד הזמן שלו לחשוף עוד קלף, פעם זו אני ופעם מי שעומד מולי.בסופו של דבר, בחיים למדתי שמחולשות רק צומחים ומתחזקים ואם עושים צעדים מספיק אמיצים מגיעים למקומות באמת מפתיעים… והיי, אפילו זוכים להכיר אנשים מאוד מיוחדים בדרך! 💖"

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן