אילנית לוי זועמת: "כל הזמן התקשורת מכניסה אותי להריון"


המגישה ובן זוגה, אלירז שדה, זועמים על הפרסומים הרבים הנוגעים לחייהם האישיים: "זה יקרה בלי לחץ"

השמועות על הריון של אילנית לוי ובן זוגה אלירז שדה נמצאים באוויר כבר מספר שבועות, ונראה שלזוג נמאס. לוי שוחחה לאחרונה עם גורמים המקורבים אליה ואמרה: "כל פעם מישהו אחר בתקשורת מכניס אותי להריון, שזה יקרה זה יקרה בלי לחץ". כזכור, בשבועות האחרונים נשמעו מספר אנשים הקרובים ללוי אומרים כי הדוגמנית והמגישה בהריון, וזאת לאחר שהצהירה בראיונות קודמים כי היא רוצה עוד ילדים עם בעלה החדש, אלירז שדה.

ללוי יש שני ילדים מנישואיה הראשונים לאייל גולן, בעוד לשדה בן ה-36 אין עוד ילדים. לוי ושדה התחתנו לפני מספר חודשים לאחר כשנה של זוגיות מתוקשרת, לאחר שהכירו באחת מתוכניות הטלוויזיה בה משתתפים שניהם. לוי, גם היא בת 36, הציתה גל של שמועות בעקבות ההתבטאויות שלה כי לא סיימה להביא ילדים, אם כי נראה שהגיעו מים עד נפש. אגב. גם שדה לא אהב, בלשון המעטה, את הפרסומים בתקשורת, לגבי הריון אפשרי של אשתו הטרייה.

לוי, כאמור, סיימה נישואין סוערים עם הזמר אייל גולן, ולשניים שני ילדים גדולים. אם לוי תביא ילד, הוא יהיה קטן משמעותית מליאם בן ה-16 ואלין בת ה-13, שהפכו לכוכבי רשת לא קטנים בזכות עצמם. שדה, כזכור, התפרסם כזוכה הגדול של העונה השנייה של האח הגדול, ולאחר מכן אירח מספר תוכניות אירוח בערוצים שונים. לאחרונה היה מעורב בשערורייה גדולה, כאשר אייטם בליכוד טי וי, בהובלתו, ביצע חיקוי לא מוצלח של הפרשן המדיני של חדשות 12, אמנון אברמוביץ'.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן