כוכב משחקי הכס, קיט הרינגטון, אושפז במכון גמילה


כוכב הסדרה הכי גדולה של העשור האחרון לא עמד בלחץ של תום הצילומים ואושפז בגין התמכרות לאלכוהול ועליית מפלס הלחץ

הסדרה הכי גדולה ומשמעותית בעולם בעשור האחרון, משחקי הכס, הסתיימה לפני מספר שבועות והותירה מיליוני אנשים עם חור גדול בלוח השידורים. מתברר שלא רק הצופים של הסדרה לקחו קשה את הסוף, אלא גם השחקנים עצמם. אחד הכוכבים המרכזיים של הסדרה, קיט הרינגטון, ששיחק במשך כל 8 העונות את ג'ון סנואו, נאלץ להתאשפז במכון גמילה לאחר סיום הצילומים.

מסתבר שהרינגטון, שהתחתן במהלך שידור הסדרה עם רוז לסלי, שגם הייתה היא חלק מהקאסט, התקשה להתמודד עם סיום השלב המשמעותי ביותר בחייו המקצועיים והתדרדר לשתייה מוגזמת של אלכוהול. הרינגטון סבל גם מעלייה גדולה ברמת הלחץ בחייו ונאלץ להתמודד עם הבעיות הללו בצורה מקצועית. גורמים המקורבים להרינגטון אמרו שהשחקן אושפז בסוד, בתמיכת בת זוגו, במוסד יוקרתי לבריאות הנפש בקונטיקט.

חלק מהלחץ של הרינגטון הגיע גם מהביקורות הרעות על העונה השמינית והאחרונה של הסדרה. הרינגטון התבטא לא פעם נגד הביקורות הקשות, ונראה שהם אכן לקחו ממנו מחיר אישי ובריאותי. הרינגטון אמר: "כל מבקר מבזבז חצי שעה ונותן את השיפוט שלו, הם יכולים ללכת להזדיין". על פי דיווחים, הרינגטון הגיע למסקנה שחייו המקצועיים בסכנה וכי כבר לא יגיע לשיאים אליהם הגיע עם דמותו של סנואו, עליה זכה לשבחים לאורך כל העונות. השחקן בן ה-32 שילם לא פחות מ-120 אלף דולר לחודש למכון הגמילה היוקרתי וכעת בטוחים מקורביו כי ייצא לדרך חדשה.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן