קאמבק: יוגב ובת אל מאוהבים


צפו בזוג מחתונה ממבט ראשון עושה קאמבק אחרי נתק קצר

בתאל ויוגב שוב ביחד? על פי התמונות הבאות התשובה היא כן. השניים נצפו צמודים ומתנשקים ברחבי העיר ועבורם מדובר כמובן בסוג של קאמבק כי בתאל הייתה בניו יורק בתקופה האחרונה וגם טיילה באפריקה במשך חודשיים שלמים. רק לפני שבועיים היא חזרה ארצה ונראה שהגעגוע ליוגב בהחלט עשה את שלו כי הם שוב ביחד.

בפרק האחרון של חתונה ממבט ראשון כל הזוגות האחרים דיברו על כך שהקשר נראה טוב בין השניים הללו והימרו שהם ימשיכו להיות ביחד גם אחרי הצילומים. זה לא ממש קרה בפועל אבל נראה שלמרות זאת הם ביחד בתקופה הזאת. החתן והכלה הראשונים מהעונה השנייה של "חתונה ממבט ראשון" עושים את זה.

בתאל ויוגב נתפסו על ידי צלם פפראצי כשהם משדרים עסקים כרגיל, ומוציאים את העיניים לכל העוברים ושבים עם הזוגיות הכי מרנינה שיש בתקופה הזאת של העונה, תחילת הקיץ. הם נצפו כאמור במהלך סידורים ברחובות תל אביב. מה שנותר לנו עכשיו זה רק להאמין שהאהבה הזאת תישמר עד סיום העונה של התכנית. מקורבים לזוג מאמינים שזה הולך לכיוון רציני ונראה שאכן יש על מה לדבר. חתונה הרי כבר הייתה אז אולי עכשיו הם יעברו לשלב הבא, אחרי שכבר גרו ביחד במהלך התכנית. אין ספק שיהיה מעניין בהמשך.

צילום: צינו פפראצי

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן