נעמה קסרי מגיבה לשמועות נגדה


מתמודדת השרדות לא יכלה לשתוק על השמועות שרצו על כך שההפקה בעדה

נעמה קסרי פרסמה פוסט בו היא הגיבה לנושא בו ההפקה מכוונת אותה לניצחון בתכנית: "אני יודעת שחלקכם מאוד מתחברים, אוהבים ונהנים מדרך המשחק שלי וכיף לי לשמוע ולקרוא את כל ההודעות, ברור ואני מבינה שיש גם חלק שפחות מתחבר וזה בסדר, זכותכם! אבל כשאני רואה כתבה ובה הכתבת טוענת שההפקה 'עוזרת לי' (הלוואי!), אז היה לי חשוב להשמיע את הצד שלי, הצד האמיתי ויצדיקו אותי השורדים האחרים שהיו איתי על האי! אז בואו נתחיל מההתחלה. המשחק התחיל כמובן בעובדה שאני השורדת הכי מסומנת‏ על האי, לקחתי את זה בחשבון כשיצאתי בפעם השנייה עם התואר 'השורדת האחרונה הראשונה', תסריט שאגב נכתב הרבה לפני שאני הסכמתי לצאת".

עוד כתבה קסרי: "כבר בפרק הראשון הגיע טוויסט הדחה פתאומית ללא תיאומים ואסטרטגיה, אבל מבחינתי זה היה עוד מכשול שהיה עליי לעבור. ומשום מקום הגיעו ליהיא וארליך שעד אותה נקודה הייתה לי היכרות של 24 שעות איתן, בזמן שאני מפעילה את כישורי השכנוע שלי (תהיו בטוחים שאף אחד מההפקה לא התערב כאן) למרות ובידיעה שהאש תהיה עלינו, העדפתי לחזור עם ליהיא ולכן הבטחתי לה שמעבר לכוח עצום שתקבל ביום ה-19 (שאלוהים יודע אם נגיע לזה) אני בתמורה אתאבד עליה במשחק – וכך היה!!!יש לי מילה ואת זה אף אחד לא יצליח לקחת לי! בואו נמשיך…מהדחה להדחה אני קוראת את המפה, מבינה מי נגד מי, את מי כדאי לקחת אליי ומי מסוכן לידי! נלחמת כמו לביאה במשימות ולא מוותרת לא משנה מה! (מקווה שלפחות עם זה אין ויכוח). ניגש ישר למשימת הפסטה המדוברת: לא רק שהיה טעים ומשעשע, מני נפתלי 'האויב' המושבע שלי 'העניק' לי את הפרס. הוא אפילו נתן לי להיכנס לפניו. למה? תשאלו אותו. ג'ובאני ולונא שנכנסו לפניי קיבלו את אותה ההזדמנות, הם באו לאכול, אבל אני? אני באתי לשחק!!!"

לסיכום כתבה: "כשהחלטתי לצאת לעונה, ישבתי ועשיתי שיעורי בית – ראיתי עונות קודמות, אחת מהן עונה 35 של ארה"ב, ונחשו מה? המשימה של הפסטה הייתה שם! באתי מוכנה, כי כזאת אני גם בחיי האישיים! אז אני לא מצליחה ופייר גם לא מנסה להבין את הטענות של אותם אנשים שהכל 'מכור'. יצאתי לחוויה המטורפת הזאת שוב, כי רציתי להראות לילדים שלי שגם בגיל 40 אמא שלהם ובכלל נשים, בשיא שלהן! שאפשר לחלום גם פעם שנייה! אז זה לא באמת אכפת לי מה אומרים, אבל יש לא מעט אנשים שעבדו כדי להביא לכם טלוויזיה טובה, איכותית ואמיתית! בלי להתערב, אחרת לא היו קוראים לזה ריאליטי. זאת עונה מדהימה ועוצמתית שהעלתה את הרף של הפורמט לדבר הכי קרוב למציאות. תמיד תזכרו – מה שרואים מכאן לא רואים משם ולהיפך. אם ההפקה הייתה בעדי הם היו נותנים לי לפחות לצבוע שורשים".

 

 

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן