שרונה וליאור מחתונה ממבט ראשון נפרדו


בהתחלה הכל היה נראה ורוד אבל הקשר של שרונה וליאור דעך עד שנפרדו

לא ממש ציפינו לזה אבל נראה שרק יחסים אינטימיים לא מצליחים להחזיק קשר טוב בין בני זוג. שרונה וליאור מחתונה ממבט ראשון לא המשיכו את הקשר ביניהם ונפרדו אחרי חצי שנה. תחילה היה נראה שמשהו טוב עתיד לקרות בין השניים. ליאור אבל לגור בבית שלה ואפילו הביא איתו את השואב שלו, עליו שרונה חשקה מהרגע הראשון. הקשר ביניהם בתכנית לא התרומם יותר מדי אבל הם לא נתנו לזה להשפיע עליהם וניסו להמשיך.

התחביבים של שרונה וליאור, התאימו היטב אחד לשני, ממש כמו כפפה ליד. במהלך הפרקים של חתונה ממבט ראשון נראה היה שיש התאמה טובה ובין השניים יש קשר חזק עוד מלפני שהכירו, עם החיבה המשותפת שלהם לסנובורד, שנחשפה כבר בשיחות עם הפסיכולוגים ובמתנות שהחליפו. עם זאת, לפני כחודש וחצי הם היו בחופשה פרטית בחו"ל באיטליה ונראה שהם בילו יחד ונראו קרובים במיוחד.

אז מה קרה? כנראה שכמו אצל כל זוג, ההתרגשות של ההתחלה אט אט נמוגה והם הרגישו שהם לא יכולים למשוך את הקשר הזה יותר מדי. שרונה חשה שליאור שומר הרבה דברים בבטן ולא נפתח. גם ליאור עצמו חש שהקשר לא מתרומם שקיווה. למרות שהם עברו לגור יחד זה היה ענין של זמן עד שהם יפרדו ואחרי תקופה לא קצרה הסיפור בין השניים הגיע לסיומו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן