תפסנו את שירי ולירן הולכים יד ביד


תפסנו את שירי ולירן מחתונה ממבט ראשון הולכים יד ביד בקניון

תמונות חדשות של שירי ולירן נחשפו היום לראשונה ונראה שאהבה בין השניים ממשיכה לנסוק. החיבור ביניהם צובר תאוצה וזה עדין מפתיע כל פעם מחדש להבין שהם באמת הזוג היחיד ששרד בתכנית חתונה ממבט ראשון. ההפתעה באה לידי ביטוי בייחוד לאור העודה שמדובר בזוג שהראה הכי פחות חיבור בתכנית הטלויזיה של קשת. אם ברגע הראשון עורכת הדין בת ה-35 מחולון, הראתה עניין מינימלי בלירן אז עכשיו המצב שונה לחלוטין והם מאוהבים מתמיד.

כל החששות של שירי על המסך נעלמו ומי שפוגש אותם היום ברחוב מרעיף עליהם אהבה ומחמאות על המהלך המוצלח שהם עשו ביחד. לירן דאג לשמור אותה בתמונה כל הזמן ואילו שירי אט אט גילתה התקרבות לבעלה החדש. רק לאחרונה נפוצו שמועות שסיפרו שהזוג התחתן ברבנות בשקט והם כבר מתגוררים ביחד. אז חתונה אולי באמת הייתה אבל השמועה הבאה שרצה היא ששירי כבר בהריון ומצפה לילד.

אחרי שצילומי הסדרה הסתיימו השניים המשיכו את הקשר שלהם. 42 הימים נחתמו בהצלחה והם, בניגוד לזוגות אחרים, החליטו להמשיך את הקשר וללכת עד הסוף. אם בהתחלה שירי נראתה בחששות אז לאחרונה היא כבר מרגישה שהקשר התבסס והעניינים בין הזוג בהחלט הולכים לכיוון חיובי וטוב. עכשיו נשאר לנו לגלות האם שירי באמת בהריון, ניתן לזמן לעשות את שלו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן