"בחיים לא התאהבתי ככה, הייתי רק עם גברים"


הודיה כהן מ-2025 חושפת הכל על הזוגיות החדשה עם סיגל

הודיה הייתה אחת הדיירות הפופולריות ב-2025 ושמרה על מיקום קבוע בטופ לאורך כל התקופה. אחרי הגמר, הקריירה שלה קיבלה פוש משמעותי עם צירופה לצוות הפרזנטוריות של קסטרו אבל כהן לא נכנסה לסחרור. במקביל, היא השלימה מעבר לחיים משותפים עם אהובתה סיגל תמם בת ה-32, אותה הכירה בתכנית. הודיה הגיעה לריאליטי כדי לזכות בבית, העפילה עד הגמר והפסידה לדומיניק שרמן, אבל כעת יש לה בית במובן עמוק יותר, עם סיגל.

על הקשר היא אמרה: "אני שרופה על סיגל. אני לא רוצה שהיא תדאג לי, אני דואגת לעצמי. מה שחשוב לי עכשיו זה להרוויח עוד כסף כדי לעזור למשפחה שלי לצאת מכל הצרות שלה. לא ציפיתי לזה ולא ראיתי את זה בא. בחיים לא התאהבתי ככה. זה לא שרציתי לנסות משהו שונה, פשוט התאהבתי, האופי של סיגל זה מה שהרג אותי. היא טובה, מצחיקה, כשהיא אוהבת זה עד הסוף. לא אני ולא היא תכננו להיכנס למערכת יחסים אחת עם השנייה".

לסיכום אמרה: "אחרי הגמר יצאנו מהעיר והחלפנו טלפונים, כל אחת הלכה עם המשפחה שלה אבל מהר מאוד הבנו שאנחנו לא רוצות לחיות אחת בלי השנייה.  לפני סיגל הייתי רק עם גברים. אין לי טעם ספציפי בזוגיות, אלא פשוט מה שמתחבר, מה שהלב והנפש מחפשים. אני לא מגדירה את עצמי כלסבית או בי או ני או סי, ולא מעניין אותי מה יחשבו עלי. פעם זה כן עניין אותי אבל זה הוביל אותי רק למקומות נמוכים בחיים וחוסר ביטחון".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן