רוסלנה רודינה תובעת את אייל גולן: השלב האחרון


המאבק של רוסלנה מול אייל גולן יוכרע בבית המשפט בעוד כחודש

בית המשפט יחליט בחודש הבא בעניין התביעה של רוסלנה רודינה נגד אייל גולן. מדובר כאמור בשלב כמעט אחרון בתביעה המדוברת אשר בה ייפסק איפה יאן גולן יגדל והאם מגיעים לרוסלנה כספים נוספים מאיל גולן עקב היותה ידועה בציבור. השניים כזכור פרודים כבר שנתיים והורים לילד משותף, יאן. למרות שהקשר נותק הם ממשיכים להתגושש בין כותלי בתי המשפט כאשר את שני הצדדים מייצגים מנהלים אישיים ועורכי דין ממולחים.

כזכור, השניים לא נישאו רשמית אך הביאו לעולם ילד משותף וקראו לו יאן. רוסלנה רוצה לקבל משמרות על הילד כל השבוע ואייל רוצה גם כן. בימ"ש צריך להחליט איפה הילד יגדל. אייל גולן ורוסלנה רודינה הגיעו לדיון האחרון בנפרד כשהם מלווים בעורכי דינם, כאשר לגולן התלווה גם מנהלו האישי, בני פרץ.  אם לא די בנושא של יאן יש כמובן גם את הנושא הכספי.

בית המשפט צפוי לפסוק בחודש הבא את החלטתו גם בנושא הכספים שתובעת רוסלנה מהזמר הלאומי. בין השניים כאמור היו גם דיונים כספיים על כך שלרוסלנה מגיע כסף נוסף. בסך הכל הם היו ביחד כמעט חמש שנים אך לפני שנתיים הם נפרדו ומאז מנהלים מאבק משפטי. השאלה המרכזית עוברת לחודש הבא ויהיה מעניין לראות איך כל אחד מהצדדים יקבל את פסיקת השופט.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן