האם הפקת הישרדות עוזרת לנעמה קסרי?


טענות ברשתות החברתיות ובאתרים על התערבות הפקת הישרדות בהצלחתה של קסרי

האם הפקת הישרדות VIP עוזרת לנעמה קסרי? טענות ברשתות החברתיות ובאתרים על התערבות הפקת הישרדות בהצלחתה של קסרי עלו ביממה האחרונה במספר אתרים שונים אשר מסקרים את התכנית. המתמודדת צולחת משימות רבות, שומרת על חסינות כמעט מדי שבוע ונראה שדרכה לגמר סלולה. האם לכך כיוונו אנשי ההפקה ואנחנו לא יודעים את זה בפועל?

עיקר הטענות של הגולשים באין לידי ביטוי ברשת על כך שההפקה עוזרת לנעמה להגיע לגמר. מצד שני חשוב לזכור כי גרינר ליהיא ונעמה קסרי נמצאות בברית ועושה רושם שהן יגיעו רחוק. חשוב לציין שליהיא, נעמה ושמחה נהיו חברות טובות אחרי הישרדות וכבר טסו ביחד לאילת. קסרי מבחינתה לא רוצה לתת יד לשמועות הללו וממשיכה לשמור על שתיקה. ההצלחה שלה במשימות השאירה רבים מהגולשים מופתעים. גם בעבר היו מקרים דומים שחשד להתערבות הפקה ומעניין יהיה לראות אם נעמה תגיע לגמר או לא.

אגב, נעמה קסרי זוכת העונה הראשונה של הישרדות, נמצאת בהריון שלישי מבן זוגה גל ארז שהשתתף גם הוא בעונה השנייה של הישרדות. קסרי, חזרה באוקטובר האחרון מהצילומים מהאי ונראה כי הגעגועים היו כל כך עזים שהיא הספיקה להיכנס מיד להריון וכיום היא מטפחת בטן הריונית.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן