מל בי לקתה בעיוורון

 

מל בי מהספייס גירלס הובהלה בסוף השבוע לבית החולים כשהיא בסכנת עיוורון

מופע האיחוד של ספייס גירלס שוב בסכנה? מל בי הובהלה לבית החולים לאחר שלקתה בעוורון כף נכתב היום ברחבי האתרים הבריטים ברשת. הגורמים דיווחו כי הזמרת ושופטת ה-X פקטור בת ה-43 הגיעה למחלקת העיניים בטענה שהיא "עיוורת לחלוטין ולא יכולה לראות כלום". המצב הנוכחי מצטרף ללקות ראייה אשר קיימת בעינה השמאלית, שנגרמה כתוצאה מניתוח לייזר שנערך לפני כעשרים שנה. האם הלקות תהפוך לעיוורון מלא?

כזכור, רק לפני כחודשיים מופע האיחוד של ה"ספייס גירלס" עלול היה להפגע מכך שמל בי הביכה את חברתה ללהקה, ג'רי האלוול, כשחשפה כי השתיים העבירו כמה לילות קצת פחות חבריים וקצת יותר שובבים בתקופת השיא של הלהקה. למרות החשיפה עשה רושם שהצדדים השלימו והמאורע הגדול עמד להתרחש בקרוב מאד.

אך לצערן של הבנות קרה משהו חמור ומדאיג הרבה יותר. מקורב לזמרת מסר: "היא הייתה במצב ממש רע. הבנות האחרות והמנהלים שלהן ממש מודאגים. היא צרחה שהיא לא רואה כלום, ונסעה לבית החולים כשהעוזרת שלה מחזיקה לה את היד. אף אחד עוד לא יודע מה גרם לזה, אבל היא הגיעה בזמן, ומקבלת טיפול מצוין". האם בסופו של דבר המופע יצא לפועל ומל בי תצליח לחזור לראות בעיניה? נחכה ונראה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן