אביבית בר זוהר השתילה קוביות בבטן


אביבית בר זוהר עשתה ניתוח פלסטי חדש במקום שאף אחד לא ציפה לו

אחרי שעשתה ניתוח אף, הגדלת חזה מספר פעמים והשתלת סיליקון בישבן, בר זוהר החליטה לשפר את איזור הבטן שלה ולעשות בתוך שעה קלה את מה שאנשים עובדים עליו תקופה ארוכה. לאחרונה, בר זוהר החליטה לעשות שינוי נוסף במראה החיצוני, אך כזה שלא תוכלו לראות מיד. מדובר בקוביות בבטן.

לפני כחודש הגיעה בר זוהר לאחת המרפאות בארץ ועברה ניתוח להשתלת שרירי בטן מודגשים מקורבים לבר זוהר, אם תהיתם, דיווחו כי הניתוח היה מוצלח במיוחד והבטן נראית שרירית וחטובה לגמרי. בדיוק כשחשבנו שאביבית בר זוהר לא תצליח להפתיע אותנו יותר – היא מוכיחה אחרת.

כזכור, בר זוהר, התפרסמה לפני כעשור כשנכנסה לבית "האח הגדול" ומאס שמה לא ירד מהכותרות, עברה שלל טיפולים קוסמטיים וניתוחים וכנראה שהשיא עוד לגמרי לפניה.   לאחרונה היא לקחה חלק פעיל בבחירות לממשלה כאשר תפסה את הצד של ביבי. היא יצאה נגד אושרת קוטלר, רותם סלע ובעצם נגד כל אלו שהיו נגד ראש הממשלה בקמפיין האחרון. היא דאגה לפרסם פוסטים רבים בעד ביבי ולפתע היה נראה שהיא כבר לא בכיוון הטיפוח והיופי. אל לנו לטעות כי מדובר היה בהפוגה קצרה כפי שנוכחנו לדעת ולגלות עם החלטה לשתול קוביות בבטן שלה. שיהיה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן