שמחה וליהיא לא נפרדות


השניים הן חברות טובות מאז שחזרו לארץ אחרי ששמחה הצטלמה לקמפיין מחוכים של גרינר

אולי בהישרדות הן לא ממש מסתדרות אבל עושה רושם שבכל מה שקשור למאחורי הקלעים של התכנית, הקשר בין שמחה לליהיא רק משתבח. אולי זה מסמן על עתידן בהישרדות? השתיים הפכו לחברות הכי טובות מאז ימי הישרדות מה שמרמז על ברית משותפת של השניים. העונה של הישרדות בעיצומה ואחת המתמודדות שעלו על בגד ים ואולי גם תזכה בפרס היא שמחה גואטה. מדובר בביתו של חבר הכנסת לשעבר יגאל גואטה מש"ס, שהתחתנה באחת החתונות היקרות ביותר בישראל.

אחרי ששמחה כבר כיכבה על המסך ב"להיות זמרת" וניסתה לתת את קולה בשיר ללא הצלחה גדולה,  היא הולכת להופיע הרבה מאד פעמים על המסך בעונה הקרובה של הישרדות. אתם לבטח תוהים מה הקשר בין מישהי שהיא בכלל חרדית שגדלה בבני ברק וכיום היא מבת ים לבין ליהיא גרינר? ובכן גם אנחנו שאלנו את עצמנו את השאלה הזאת אבל מתברר שבהישרדות הכל יכול להיות. מעניין מה אבא יגאל שעד כה צידד בבת שלו בכל ההחלטות חושב על העובדה שהיא רצה בחוף אחד עם שלל גברים לצידה.

עם זאת מעניין יהיה לשמוע את דעת החרדים על המעבר החד הזה. ומה עם גרינר? היא ממשיכה לככב בתכניות השונות ונראה שההצלחה שלה באח הגדול ממאנת לשקוע, גרינר משתפת פעולה עם גואטה בימים אלו ונשאר לראות מה יצא מהקמפיין החדש שלהן. המחוכים של גרינר בהחלט עושים את העבודה אצל בנות ישראל ואולי גם שמחה תזכה להצלחה בעקבות כך.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן