אנחנו בהלם: שירי ולירן התחתנו על האמת


הזוגיות בין השניים ממשיכה להתפתח והשמועות אומרות שכבר הייתה חתונה. האמנם?

שירי ולירן, הזוג הכי מפתיע של הריאליטי חתונה ממבט ראשון הוא גם זוג בחיים האמיתיים – את זה כבר סיפרנו לכם. אז מה חדש? מקורבים מספרים כי השניים התחתנו זמן קצר לאחר סיום הצילומים וכיום הם חיים זה לצד זו. אז, האם סוף סוף המומחים שעומדים מאחורי "חתונה ממבט ראשון" הצליחו ואכן יש זוג חדש בביצה המקומית? אם אתם עדיין לא מאמינים, תפסנו את הזוג הלוהט במהלך בילוי בתל-אביב. השניים נראו צמודים כאשר הם הולכים יד ביד.

כזכור, הפתיחה בין שירי ולירן היתה קשה מאד. התגובות נגד התנהלותה היו קשות. כולם אמרו שהיא ממורמרת, שתלטנית, בעלת מזג חם ולא נחמדה. מנגד לירן היה הנשמה הטובה, בחור עם לב רחב שנקלע לסיטואציה מביכה. אז כן, לירן ושירי הזוג הכי מדובר של העונה האחרונה עשה את הצעד האמיתי והתחתן. מה נגיד ומה נאמר?

העונה השנייה של תכנית הריאליטי "חתונה ממבט ראשון" מספקת את הסחורה לקהל כי הקשיחות של שירי ירדה ככל שעבר הזמן ולמרות זאת הסבלנות של לירן לא נגמרת. בפרק האחרון חל שינוי קל ושירי החלה להתקרב בצעדי ענק לכיוון לירן כשהשיא היה – נשיקה על הלחי. לירן נראה היה מרוצה ועושה רושם שחצי שנה אחרי הצלימים הם ביחד ואפילו נשואים.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן