הסוף: דקלה ואלון ממש לא ביחד


לפורטל נודע שהשניים פיצלו את היחסים ונפרדו סופית אחרי התקרית ביניהם

אחרי הריב הגדול ששודר בפריים טיים אמש בחתונה ממבט ראשון אפשר לבשר שדקלה ואלון לא ביחד. את הפיצוץ בין דקלה לאלון היה קשה לפספס בפרק האחרון. הוא התעצבן על השעונים המעוררים, היא לא קיבלה את ההשוואה על שעות העבודה ומפה לשם נשארנו עם סימן שאלה גדול מעל לקשר, כשאלון סיים את השיחה: "את הולכת או שאני הולך?".

למרות הריב הגדול השניים נפגשים אצל המומחים, כדי לגשר על הפערים ביניהם. אלון ניסה להסביר: "הפעם האחרונה שראיתי את דקלה זה אורזת את הדברים שלה והולכת הביתה. גם אני יכול עכשיו לקום, לשים את הכרית וללכת. קל, נכון? קיפלתי את הבסטה, הכי קל. אבל מדבר כזה לא בונים כלום, בטח שלא מערכת יחסים. במערכת יחסים כל הקטע זה רגע לנשום. חוזרים, יושבים, לא נעלמים".

דקלה לא נשארה חייבת לדברים וענתה לו: " אתה אמרת לי: 'הנה הדלת, בבקשה'. אז מה ציפית? אתה חטפת סיבוב והתנהגת בצורה שאף אחד לא התנהג אליי. אתה חושב שזה היה מוצדק איך שהתנהגת אתמול? אתה חושב שזה היה ראוי? מכבד? ככה אתה רוצה לדבר לבת זוג שלך". אז אולי בפרקים הבאים הם ימשיכו להתראות אבל מתחת לפני השטח אין זוגיות בין השניים וכל אח המשיך לדרכו לאחר צילומי התכנית.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן