אורטל יהלומי הייתה מוכרת לכם?


הכלה האחרונה של חתונה ממבט ראשון כבר כיכבה על המסך בעבר

אורטל יהלומי בת ה-33 לא ממש חדשה על המסך הקטן כ מסתבר. לפני שש שנים היא השתתפה בפרסומת של קוקה קולה שרצה תקופה ארוכה על המסך. יהלומי נבחרה יחד עם עוד תשעה חברה צעירים להשתתף בפרסומת של המשקה, ולשם כך הם נשלחו לטייל בכמה ערים ברחבי העולם במסגרת צילומי הפרסומת. חדי העין יראו שבעבר הייתה בלונדינית וכיום שיערה ככה, אולי רמז לשינוי שעברה בחיים מאז.

יהלומי הגיעה על עצמה שהיא נאמנה לאנשים שהיא אוהבת עד הסוף, היא מחפשת זוגיות עם החבר הכי טוב שלה, אבל שחס וחלילה לא ייכנס איתה לוויכוחים שטותיים כי הוא כנראה לא יצא עם היד על העליונה. הכלה האחרונה של "חתונה ממבט ראשון", חוששת שילדים יכולים לשנות את מערכת היחסים, ולכן לא ממהרת לשום מקום. בן הזוג שלה בתכנית בהחלט יכול לחוש כך אחרי הפרש ששודר אמש.

הצופים הגיעו מוכנים ולמרות ההתחלה החלקה של החתונה, הם הבינו שבזוגיות כמו בזוגיות הכל דינמי. אמנם ירח דבש של אורטל יהלומי ועידו חמדי התחיל טוב, עם אווירה רומנטית בווינה ונשיקות אבל התדרדר במהירות. אורטל נבהלה, עידו נסגר ומפה לשם מצאנו את עצמו מתנדנדים בין ההיגיון לבין הרגש. אולי בהמשך הדברים יסתדרו טוב יותר בין השניים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן