ספויילר: מי מכל הזוגות בחתונה ממבט ראשון נשאר יחד?


חתונה ממבט ראשון: ספויילר – כל הזוגות נפרדו חוץ משירי ולירן

אמש (שני) פירסם אלון מ'חתונה ממבט ראשון' סטורי לייב. במהלך הסטורי אחות של יוגב שאלה את הזוגות, בזמן שלא ידע שהיא מצולמת, מי מהזוגות נשאר יחד וכולם ענו שרק לירן ושירי. כזכור, פורטל עומרי חיון פרסם לראשונה על הזוגיות המתמשכת של שירי ולירן. השניים בילו בחו"ל יחד באותם תאריכים לפי חשבונות האינסטגרם שלהם.

הזוג שהראה הכי פחות מחובר הוא זה שבסופו של דבר נשאר ביחד. שירי קופפרברג ולירן לוי. שירי, עורכת הדין בת ה-35 מחולון, הראתה עניין מינימלי בלירן לוי, ההייטקיסט בן ה-42, ולפחות לפי הפרקים הראשונים נראה כי השניים היו בדרך לפרידה בלתי נמנעת, עוד במהלך צילומי התוכנית. מסתבר שלא כך הם פני הדברים והזוג ממשיך לבלות יחד בפאבים. שירי קופפברג ולירן לוי התחילו את הקשר ב"חתונה ממבט ראשון" ברגל שמאל ובפרקים המשודרים נראה שהכימיה לא ממש המריאה. למרות זאת וחרף העובדה שהם הכירו מתחת לחופה אל מול המצלמות, הם ביחד.

כפי שפורסם בפורטל עומרי חיון, שיטוט קצר בחשבונות האינסטגרם של השניים גילה שהם העלו תמונות מחופשה במדריד. התמונות אמנם צולמו בנפרד אבל שתיהן בהפרש של יום. המדור בדק וגילה ששתי התמונות צולמו בחודש ספטמבר, מה שאומר שהם המשיכו לבלות יחד גם אחרי הצילומים. בדיקה נוספת העלתה שהשניים גם מקפידים לעשות לייקים זה לזו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן