"הצופים מצפים שאני אפסיק את התהליך עם שירי"


לירן מחתונה ממבט ראשון: "אין הרבה גברים שיכולים להכיל ולהיות סבלן לתהליך מסוים"

"חתונה ממבט ראשון" הייתה אמורה אמש לחזור עם פרקים חדשים אך הלחימה בעזה שינתה את המצב. רגע לפני שהתכנית תחזור למרקע צילמו הזוגות קליפ לכבוד עונת החתונות, כמחווה לז'אנר סרטוני החתונות שמפיקים בני משפחה וחברים לזוגות שמתחתנים. במקביל לירן, בעלה של שירי, דיבר על הזוגיות, על החוויה, אהבה והעתיד.

אז מה היה ללירן לומר? "אמרו לי שמה שטוב לי שאעשה. אני מאמין שאם הייתי במקום של הצופים ומה שהציגו בפניהם, אז כנראה שבמקום שלהם הייתי גם הולך ועוזב. אומרים לי שהסבלנות שלי פשוט מקסימה כי אין הרבה גברים שיכולים להכיל ולהיות סבלן לתהליך מסוים. לא ציפיתי להד שזה יצר ולשיח הציבורי שאנחנו בתור זוג יצרנו. אין הרבה גברים שיכולים להכיל תהליך כזה. מהכיוון שלי הייתה משיכה מהרגע הראשון. לא חושב שמישהו התנגד לזוגיות שלו, פשוט אמרו לי מה שטוב לך תעשה. במקום של הצופים הייתי כנראה הולך ובורח".

גם שירי דיברה על הקשר שלה עימו והוסיפה: "איפה ראיתם התאהבות? הוא הקסים אותי ובלעדיו אני לא שם. לא לכולם דברים באים מהר ובקלות וזה בסדר גם לראות על המסך אנשים כאלה. עם השנים, ככל שאתה נשאר רווק, יותר קשה לך להיפתח לדברים חדשים. אני לא אדם שנמשך מהרגע הראשון".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן