מדוע בתאל לא השתתפה בקליפ של חתונה ממבט ראשון?


נחשפה הסיבה בגינה הכלה מחתונה ממבט ראשון לא השתתפה בקליפ

הזוגות הכי מדוברים של התקופה האחרונה לקחו חלק בקליפ חדש שיצא לאור אמש. בקליפ ששודר אפשר לראות את הכלות והחתנים, משתתפי העונה השניה של "חתונה ממבט ראשון", צוחקים על טרנד הסרטונים שמפיקים בני המשפחה והחברים לזוגות שמתחתנים. כידוע, בכל חתונה בשנים האחרונות יש קליפים משעשעים שבני המשפחה עושים לבני הזוג ומדובר בהחלט בפרודיה שתפסה ומצחיקה את האורחים.

מי שבלטה בהעדרה בצילומי הקליפ הייתה בתאל מאחר ויוגב נצפה שם מפזז לבדו. אז מה הסיבה שהיא לא לקחה חלק בחגיגה? בת הזוג של יוגב בתכנית חתונה ממבט ראשון בת אל לוי, שהתה בחו"ל עם חברות נוספות, כשהיא האחראית על ליין העיצוב במפעל שבו עסקו נשים בפעילות התנדבותית שלה. לוי כבר הספיקה לנחות בשדה התעופה בן גוריון אבל הצילומים נעשו כשהיא שהתה מעבר לים.

מעבר לחופשות השונות אליהם יצאו בשבועות האחרונים, וזמן האיכות החגיגי עם המשפחות, אי אפשר היה להתעלם מהאחווה המתוקה שנוצרה בין המתמודדים השונים – בין אם בערבי כיף של כל החתנים, או דייטים בים של כמה מהכלות. הפעם הם חגגו בקליפ משותף ולמרות חסרונה של בתאל לא נראה שמישהו שם היה מאוכזב יותר מדי. ומה לגבי יוגב? ננסה להשיג תגובה ממנו בהקדם.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן