צפו: קליפ של כוכבי חתונה ממבט ראשון

הצמדים של "חתונה ממבט ראשון" הצטלמו לקליפ חדש לקראת עונת החתונות הקרבה

הזוגות הכי מדוברים של התקופה האחרונה לקחו חלק בקליפ חדש שיצא לאור. בוידאו של הקליפ אפשר לראות את הכלות והחתנים, משתתפי העונה השניה של "חתונה ממבט ראשון", צוחקים על טרנד הסרטונים שמפיקים בני המשפחה והחברים לזוגות שמתחתנים. כידוע, בכל חתונה בשנים האחרונות יש קליפים משעשעים שבני המשפחה עושים לבני הזוג ומדובר בהחלט בפרודיה שתפסה ומצחיקה את האורחים.

חברי חתונה ממבט ראשון לקחו את זה צעד קדימה כאשר דודו וצוקית, לירן ושירי, אלון ודיקלה, שרונה וליאור ויוגב ללא בתאל רוקדים ושרים לצלילי המוזיקה של "חתונת השנה" של אייל גולן ואיתי לוי. במהלך הקליפ אפשר לראות אותם צוחקים על עצמם ועל המצב המשעשע של היכרות מול מדינה שלמה תחת החופה. אז מי יכול מבין המתמודדים להפוך את הנושא הזה לקריירה מקצועית? צפו וגלו.

יש לציין שבחתונות שלהם חבריהם לא הכינו קליפים כי לא ידוע את מי הם יפגשו עד הרגע האחרון. הזוגות כנראה הרגישו שחסר להם קליפ, הרימו את הכפפה והפיקו קליפ כזה לעצמם. איך זה קורה? חברים או בני משפחה פותחים קבוצת וואטסאפ ויוצאת לדרך הפקה של סרטון מצחיק שמורכב מצילומים של בני משפחה. צפו בכוכבים משחקים הפעם את התפקיד במציאות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן