בת אל לוי חזרה לארץ


כוכבת חתונה ממבט ראשון חזרה ארצה ממסע בדרום אפריקה

בת הזוג של יוגב בתכנית חתונה ממבט ראשון בת אל לוי, הבינה שהגיע בזמן להיפרד מהחברים באפריקה, ואחרי תקופה לא מבוטלת היא סוף סוף שבה לארץ ישראל אחרי מספר שבועות ביבשת השחורה. כזכור, לפני כ-20 ימים טסה הכוכבת לאסוואטיני. מדינה שבאפריקה, לשם היא הגיעה כמתנדבת במסגרת פרויקט שעוסק בעזרה כלכלית ונפשית לנשים בקהילה.

בתאל לוי שהתה שם לצד חברות נוספות, כשהיא האחראית על ליין העיצוב במפעל שבו עסקו הנשים. לוי לימדה אותן בהתנדבות מלאה וכתרומה לקהילה. אך לכל דבר טוב יש סוף כאשר אמש נחתה האדריכלית בשדה התעופה בן גוריון.אתם לבטח תוהים מי הגיע לקבלת הפנים ותצטערו לגלות שיוגב אלקיים, בן זוגה הטלוויזיוני לא המתין לה בשער עם זר פרחים ושוקולד. מקורבים ללוי מסרו שהיא גם אפילו לא המשיכה מהשדה הישר למושב תאשור.

אפשר לומר בפה מלא שבסיום התקופה היא לא תשוב לזרועותיו של יוגב. החוויה של בני הזוג נגמרה ועשה רושם שכבר אחרי 5 ימים זוגיים בתכנית זה לא זה. המגורים של יוגב לא היו סקסים מדי עבור בתאל, אשת העולם הגדול שהעבירה את שנותיה האחרונות בניו יורק שבארצות הברית. תפקידה הבכיר בעולם התעסוקה של ימינו לא ממש אפשר לה להעתיק את מגוריה לדרום הרחוק והשניים הפרידו כוחות כאשר המשיכו איש לדרכו .

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן