התאוששה מאלון? לדקלה דאיטי יש מחזר חדש

משתתפת חתונה ממבט ראשון קיבלה זר פרחים לעבודה ממעריץ אלמוני: "בוקר של כיף"

הפרק האחרון של "חתונה ממבט ראשון" השאיר את כולנו המומים לאור הריב בין אלון לדקלה. הזוג, שנראה בעננים בחתונה ובירח הדבש, התקשה לשמור על הדביקות גם בחזרה ארצה, והמציאות הכתה בשניים בפנים. הזוג עבר לביתו של אלון בראש פינה, שם התקשתה דקלה עם המרחק מהעבודה, מה שהצית ריב שנראה שהרחיק מאוד בין השניים.

צילומי התכנית הסתיימו מזמן, ואנו עוד לא יודעים מה עלה בגורלם של השניים, אך בינתיים, החיזור אחרי דקלה לא נפסק. דאיטי קיבלה השבוע זר פרחים היישר למקום עבודה שלה מגבר אלמוני, אליו צורף פתק: " "דקלה היקרה, לפעמים לא צריך לומר יותר מידי, רק… נגעת לי בלב. שלך, רונן". דאיטי חלקה את התמונה עם אלפי עוקביה באינסטגרם והוסיפה: "איזה בוקר של כיף. תודה רבה על הפרחים וחג שמח!". רונן האלמוני השקיע רבות במחווה המרגשת לדאיטי ועשה מחקר גדול. הוא גילה את מספר הטלפון של הוריה ושלה, כמו גם את כתובת העבודה שלה, ושלח אליה את הפרחים.

אלון מצידו, העלה לאחרונה תמונה עם משתתפת אחרת מהתוכנית, שירי קופפברג, והציף גל שמועות לגבי זוגיות אפשרית של השניים. מעניין יהיה לראות את הפרקים הקרובים ולהבין האם אלון ודקלה ויחד, האם שירי ולירן ביחד, ומה יקרה במפגש הגדול בין כל הזוגות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן