אייל גולן ודניאל גרינברג מדברים על חתונה: "הדבר האמיתי"


הזוג הלוהט כבר מדבר על השלב הבא. גולן: "אני מאוהב, ימים יגידו", גרינברג: "ילד? יצטרך להביא טבעת"

אחד הזוגות הלוהטים בביצה המקומית, אייל גולן ודניאל גרינברג, נמצאים בזוגיות כבר כמה חודשים, ולאחרונה אף התבטאו על לקיחת הקשר לצעד הבא. גולן, שכבר התגרש מאילנית לוי, ממנה יש לו שני ילדים, ונפרד לאחרונה מרוסלנה רודינה, עימה יש לו עוד ילד אחד, הפתיע כאשר דיבר בפתיחות על האפשרות. גולן אמר: "נבר סיי נבר. מאז שהתגרשתי, אמרתי שאין סיכוי שתראו אותי עוד פעם מתחת לחופה. אבל הזמן עובר וגם מקבלים תובנות אחרות לחיים".

גולן המשיך: "אתה מכיר פתאום מישהי שעושה לך טוב, ומרימה אותך למעלה. זאת לא בושה להיות מאוהב. אני מאוהב, כן, זה כיף, אני אומר את זה. אבל חתונה? אתה יודע, יש איזה זמר ששר 'ימים יגידו'".

גם גרינברג התייחסה לנושא ואמרה: "אי אפשר לדעת מה יהיה. אייל עבר גירושין, עבר מערכת יחסים עם ילד, הוא עבר את הכל. אני זו שלא עברתי. אבל הוא רוצה עוד ילדים, וגם אני. באייל יש את כל מה שאני יכולה לחלום עליו מבחינת אבא לילדים שלי, אבל אני מאמינה שמביאים ילד לעולם כשההורים נשואים ומוכנים לגדל את הילד ביחד, ולשם אני מכוונת. הוא יודע שאם הוא ירצה ילד, הוא יצטרך לתת טבעת". מעניין יהיה לראות אם גולן בן ה-48 וגרינברג בת ה-24 אכן יעמדו תחת החופה בקרוב וימסדו את הקשר המעניין שלהם.

מעיר את השכנים מהשינה: אייל גולן
מעיר את השכנים מהשינה: אייל גולן

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן