מפרקים את החבילה: רון שחר ומיה קרמר מתגרשים


אחרי 11 שנים של זוגיות מתוקשרת, מנחה המירוץ למיליון ובת זוגו מתגרשים. על פי מקורבים, שחר החל לחפש דירה לבדו

בחודשים האחרונים צצו ברחבי הברנז'ה שמועות על קשיים במערכת היחסים בין מנחה המירוץ למיליון ובת זוגו מיה קרמר, נודע היום (חמישי) כי השניים החליטו על על פירוק החבילה. אחרי הכחשות גורפות בתקופה האחרונה, השניים החליטו לפרק את התא המשפחתי. השניים הכירו לפני למעלה מעשור, והפכו לאחד מהזוגות הלוהטים של תעשיית הבידור. כשנה לאחר מכן, שחר וקרמר התחתנו בטקס אינטימי, בזמן בו כשקרמר הייתה בחודשי הריון מתקדמים עם בתם הבכורה, הילה.

השניים הקפידו להכחיש את השמועות ואף הקפידו להגיע יחדיו לאירועים מתוקשרים כדי להבהיר את המצב. עם זאת, מסתמן שהשניים לא צלחו את הקשיים, ולדברי מקורבים החליטו לאחרונה להיפרד באופן רשמי. הרמזים החלו כאשר קרמר פירסמה פוסט מסתורי באינסטגרם, ובו כתבה: "בימים כאלה בהם אני מרגישה רע וחסרת מוטיבציה, אני חייבת להזכיר לעצמי לקחת צעד אחורה ולהפסיק לנסות לשלוט בסיטואציה. זה בסדר להרגיש לא מאוזנת לפעמים. הרשו לדברים להיות כמו שהם צריכים להיות. שולחת אהבה וחיזוק היום לחברים ולעוקבים שלי, ולכל מי שצריך את זה".

לפי השמועות, שחר מחפש לעצמו בימים אלו דירה חדשה כדי לעשות את הצעד הראשון בדרך לעזיבה של הבית. הגירושים יהיו הראשונים של קרמר והשניים של שחר, שנפרד לפני כ-12 שנה מאשתו הראשונה בתום שלוש שנות זוגיות. כעת, נותר לראות כיצד ישמרו השניים על קשר ומי יהיו בני הזוג הבאים שלהם.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן