"איש קטן, הייתי משאירה אותו עם החתול"


אלון ודקלה, שהתחילו את "חתונה ממבט ראשון" בצורה הטובה ביותר, חוו פיצוץ בפרק האחרון ומי שחטף ברשת הוא אלון: "צ'חצ'ח מצוי"

התוכנית המצליחה "חתונה ממבט ראשון" מצליחה להוציא את הטוקבקיסטים מדעתם. והפעם, המשתתף אלון עייני על הכוונת. אלון, איש עסקים בן 36 מראש פינה, שודך לדקלה, יזמית בת 30 באחד השידוכים הכי מעניינים של התוכנית. השניים נראו מאוהבים מהרגע שהניחו את עיניהם אחד על השנייה ונראה שמעולם לא נראה קליק מהיר יותר בהיסטוריית השידוכים. השניים טסו לברצלונה לירח דבש חלומי, אם כי לאחר כשבוע של מגורים יחד, הגיע הפיצוץ וכעת השניים נראים על סף פרידה.

בפרק האחרון, השניים ניהלו ויכוח לוהט על רקע המאמץ שמשקיע אלון במערכת היחסים. דקלה החלה לבכות ואף ביטלה ארוחת ערב משותפת עם הוריה. אלון נראה מרוחק וחסר איכפתיות, ומי ששמו לב לכך, היו, כמובן, הגולשים ברשת. הגולשים לקחו ברובם את הצד של דקלה והשתלחו ללא רסן באלון. התגובות היו ברוח "הוא איש קטן מאוד", "צ'חצ'ח מצוי", "הוא צייד כמו כל הגברים", "ברגע שהוא אמר לה שהיא אישה נוחה זה נגמר. אני הייתי משאירה אותו עם החתול ונוסעת".

לאחר הפיצוץ, נראה כי הפרידה של השניים היא בלתי נמנעת, אלא אם יתחולל מהפך מפתיע או התערבות של המומחים ששידכו ביניהם. אלון, מצידו, כבר הספיק להעלות תמונה עם משתתפת אחרת בתוכנית, שירי קופפרברג, לאינסטגרם, ולהתחיל גל שמועות על מערכת יחסים בין השניים. התוכנית ממשיכה להסעיר את הברנז'ה ונותר רק לחכות להמשכה כדי לראות כיצד הזוגות מסיימים את התהליך.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן