שירי ואלון בסטורי משותף – האם מדובר ברומן סודי?

שניים מהמשתתפים בעונה השנייה של "חתונה ממבט ראשון" שלא הסתדרו עם השידוכים שלהם, העלו סטורי משותף והחלו גל שמועות

התוכנית "חתונה ממבט ראשון" סחפה את עם ישראל בסערה, ולאחר עונה ראשונה שהייתה מאכזבת מבחינת כמות הזוגות שנשארו ביחד לאחר הצילומים, העונה השנייה ממשיכה לתת לנו רמזים לגבי העתיד. שניים מהמשתתפים של התוכנית, שירי ולירן, העלו היום סטורי משותף לאינסטגרם והציפו גל של שמועות לגבי מערכת יחסית שאולי מתחוללת בין השניים. בתמונה נראים השניים מחויכים ומאושרים, אם כי ידוע, בהפקת התוכנית לא יפרסמו כלום לגבי מצב הזוגות עד לסיום העונה.

שירי, עו"ד בת 35, שודכה ללירן לוי, בן 42, והשניים נראים מאוד לא מתואמים בתוכנית. שירי כבר הביעה רצון לפרק את מערכת היחסים ונראתה לא מרוצה מההתחלה, אך דווקא הם צולמו יחדיו במספר הזדמנויות לאחר סיום צילומי התוכנית. מנגד, אלון, איש עסקים בן 36 מראש פינה, שודך לדקלה בת ה-30, והשניים נראו מאוהבים מעל הראש במהלך ירח הדבש שלהם, אך בפרק האחרון נדמה כי השניים על סף פיצוץ, אחרי שדקלה לא התאקלמה בראש פינה ואלון מצידו, נראה כמו מי שאינו מעוניין בקשר עימה.

שישה זוגות השתתפו עד כה בעונה השנייה ולאחר הפרידה של שחר ואפרת, נותרנו רק עם חמישה. יהיה מעניין מאוד לראות כיצד יימשכו הקשרים בין אלון לדקלה ובין שירי ללירן, וכיצד יתנהלו העניינים כאשר כל הזוגות ייפגשו ביניהם, כפי שקרה בסוף העונה הקודמת. האם שירי ולירן ניהלו רומן משמעותי לאחר התוכנית? והאם אלון תפס את מקומו לאחר מכן? כל התשובות בקרוב.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן