סולחה? דקלה ואלון ביחד?


תמונת משותפת של דקלה ואלון עלתה ברשתות יום לאחר הפרק הסוער

דקלה דאיטי ואלון עיני נפגשו אמש בתל אביב ונראו מאוהבים שוב פעם, בדיוק אחרי הפרק הסוער ששודר עליהם בחתונה ממבט ראשון. הם פרסמו תמונה יחד על מנת להבהיר לכל העוקבים שלהם שהכל בסדר ביניהם, על אף המחלוקת והריב הקשה שהיה על המסך בתכנית האחרונה בה נראתה דקלה עצובה וזועמת על כך .

כזכור, השניים נישאו זה לזו בתכנית "חתונה ממבט ראשון" אבל הפיצוץ הגדול שכנראה גרר לא מעט תגובות ושאלות על מצבם הזוגי גרם להם להעלות את התמונה המדוברת. הזוג עבר יום לא פשוט בפרק ששודר כאשר דקלה הרגישה שהיא עושה יותר למען הקשר הזה בעוד אלון כבוי ולא מגיב בהתאם לטענתה. עדיין לא ברור לאן זה יתקדם מכאן, אך מהצד זה לגמרי נראה כמו הסוף. האם התמונה שעלתה אמורה לשנות את המצב?

הרי רק בטקס החופה, דקלה התפלאה איך אלון הצליח לשמור על קור רוח, ואילו אלון הודה שחיכה לרגע הזה במשך 37 שנה. אחרי שאלון שבר את הכוס, השניים התחילו להכיר זה את זו, והופתעו מהקלות שבה הדינמיקה ביניהם עבדה. גם האורחים משני הצדדים הוקסמו מהזוג הטרי, ואחרי ריקודים שנמשכו אל תוך הלילה, השניים נסעו אל סוויטת המלון. הריב של אמש קצת הוריד את ההתלהבות אבל הכל פתוח כך מסתבר לקראת ההמשך.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן