אחרי "הישרדות", אלכסה דול פותחת בקריירה


אלכסה דול החליטה לפתוח בקריירה חדשה ומסכמת את הישרדות אחרי הדחתה

אלכסה דול הודחה אמש מהישרדות והודיעה כי תצא בקרוב במסע הרצאות על סיפור החיים שלה, במסגרתו גם תיתן לנשים ונערות הסובלות מהמחלה כלים כמו איך לאהוב ולקבל את עצמן. דול בחרה לשתף את עוקביה בתחושות שלה אחרי ההדחה מהישרדות: "יצאתי למסע חיי לפני חצי שנה. יצאתי למסע שלא ידעתי למה לצפות. מצד אחד, הזדמנות גדולה ומצד שני סיכון. רוצה להגיד שאני גאה בעצמי. גאה בעצמי ששרדתי את הקור, הרעב המשימות הפיזיות ואת האנשים. גאה בעצמי שנלחמתי עד הסוף. אבל סופים הם בלתי נמנעים והנה אנחנו פה".

עוד הוסיפה: "אין ספק שעשיתי טעויות במשחק ואין ספק שאם הייתי כמו מתמודדות אחרות או סותמת את הפה שלי כמו שחלק מהגברים במשחק היו רוצים הייתי נשארת יותר אבל זאת כבר עבודה שלי על עצמי. שמחה שהלכתי לתוכנית כזו כדי לקבל הזדמנות לצפות בעצמי מהצד. לראות מה הפלוסים ומה המינוסים שלי. לכל בני האדם יש דרך לעבור בעולם הזה, לעבוד על עצמינו ולשאוף להשתפר בכל יום. אני גאה לקבל מאות הודעות מילדות, נשים, גברים ומשפחות שתומכים בי, רואים את האמת שלי ורואים את מה שמסתתר מאחורי העיניים הצהובות שלי."

לסיכום אמרה: "אין סיפוק גדול יותר מהידיעה שאני דוגמא לנשים בכל הגילאים לעמוד על שלהן, להגיד את דעתן, לא להוריד את הראש בפני שום גבר אלים ( מילולית ופיזית, מבחינתי זה איתו הדבר ! ) דוגמא לזה שאפשר להתווכח גם בלי לצעוק, להתלהם ולהעליב. יש אמת אחת. תמיד. אני בוחרת לכבד את המתמודדים, לא אציין שמות של מתמודדים כמו שעשו לי בחודשיים האחרונים ברשת. לא אעשה שיימינג ולא אשפיל כמו שעשו לי- כי יש לי את הבחירה. ואני בוחרת בטוב. הבנתי שמשחק כמו הישרדות לא בשבילי. אין מה לעשות, צריך להיות שקרן טוב, שחקן , צבוע ומסתבר גם אישה קטנה, שקטה ואחת שאומרת אמן לגברים מסביב. עומדת מאחורי כל מעלה שאמרתי במועצת השבט האחרונה שלי. אני בוחרת להגיד תודה על התקופה, על החוויה , על הלמידה ולהמשיך הלאה בחיי. תודה ".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן