מיכל אנסקי מעדכנת: "יש שיפור קל"


מיכל אנסקי מעדכנת על מצבה הרפואי אחרי שעברה שיתוק בפנים

שבוע עבר מאז חשפה מיכל אנסקי את מצבה הרפואי, שהשתנה במהלך טיסה מארצות הברית לישראל ונגמר באישפוז בבית החולים. עכשיו היא מספרת לעוקבים שלה שהמצב השתפר מעט כאשר בין היתר חשפה: "חברים יקרים אני שמחה לעדכן שאתמול בערב חל שיפור קל. אני רוצה להגיד לכם תודה מעומק הלב שלי על התמיכה".

מעריציה של אנסקי וגם סלבס אחר בארץ היו מודאגים מהפרסום. אנסקי הוסיפה: "קיבלתי את אלפי המכתבים, התפילות, הברכות, ההודעות המחזקות, הוידאו, הציורים, הפירוט לתרגילים בפנים והמלצות על מטפלים והמנטרות למדיטציה. זה כל כך עוזר! מי היה מאמין שכל כך הרבה אנשים סבלו מפציאליס..תודה שיכלתי לעזור בהעלאת המודעות. אוהבת, מיכל".

כזכור, מיכל אנסקי שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה את מה שעבר עליה בימים האחרונים כשגילתה כי היא סובלת מתסמונת. "חזרתי לארץ לפני כשלושה ימים שלמה, אך לא בריאה. העיתונאים מתחילים לרחרח מדוע ולאן נעלמתי בימים האחרונים אז בחרתי לצאת ולספר על מצבי ללא מתווכים" היא כתבה. לאחר שעלתה למטוס עם דלקת אוזניים היא התעוררה כשחצי מהפנים שלה משותקות, הדיבור היה לקוי וחוש הטעם רדום.  עוד הוסיפה: "אני בוחרת לראות בהפסקה הזו הזדמנות להתכנס ומקדישה את הימים הבאים לעבודה פנימית, לנקות כל מה שמשתק ולא משרת.  בינתיים תחייכו אתם בשבילי, תחייכו הרבה".

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן