נפרדנו כך: הסוף לסיפור האהבה של יוגב ובתאל


הנשואים הטריים מהפרק הראשון של חתונה ממבט ראשון נפרדו

בתאל מחתונה ממבט ראשון נמצאת בניו יורק ולא מתכוונת לחזור לארץ בשנה הקרובה מה שאומר על פרידה סופית בינה לבין יוגב. בלי קשר למידע הזה כזכור השניים אף לא צפו יחד בפרק הבכורה של התכנית ששודר. בת אל לוי נמצאת בכלל בניו יורק בעבודה ואילו בעלה יוגב היה בזמן שידור הפרק בביתו שבדרום. השניים נתקלו בקשיים כבר מהרגע הראשון לאחר שיוגב נאלץ לצאת למילואים עקב ההסלמה שהייתה בדרום.

בתאל ניסתה לשמור על אופטימיות כאשר חיכתה לו בביתה אבל מסתבר שזה היה רק למען הצילומים מאחר ומספר שבועות לאחר מכן הקשר בין השניים הגיע לסיומו. היא חזרה לניו יורק ועזבה אותו. תחילה עוד השניים ניסו לייצר משהו חיובי כאשר כבר במהלך החופה, הזוג לא הצליח להתאפק וניסה לדלות מידע אחד על השנייה. הראשון לשמוע על החתונה היה אבא של בת-אל, שאמנם לא הסכים להשתתף באירוע, אך לדבריה, החיבור הפנימי ביניהם הוא מה שחשוב באמת.

במהלך המיונים לתוכנית, יוגב אמנם נכנס לזוגיות והפסיק את התהליך, אבל חזר אחרי הפרידה. זמן קצר אחרי ערב החתונה, השניים יצאו לירח דבש רומנטי בפראג, לפני שהתחילו את חייהם המשותפים. צוות מומחים בנה את הזוג האידיאלי והמושלם, אך בעונה הראשונה המציאות ניצחה אותם כי אף אחד מהזוגות שחותנו לא שרד מחוץ לגבולות המסך. במפתיע או שלא אפשר לומר כעת שגם בין יוגב ובתאל זה לא צלח.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן