דיקלה ואלון מפרסמים תמונות ביחד


דיקלה ואלון בתמונות זוגיות ודביקות במיוחד – האם עוד זוג בדרך להצלחה מסחררת?

דקלה ואלון העלו תמונות זוגיות מירח הדבש, ודיקלה הוסיפה לתמונה את הכותרת "ברצלונה היית נהדרת". מנגד, גם אלון בחר לצרף לתמונה את ההאשט "honeymoon". יש לציין שהצילומים של הסדרה התרחשו לפני מספר חודשים, אז האם השניים רומזים לנו שגם בימים אלה הם עדיין ביחד? עושה רושם שבהחלט כן. התמונות בהחט משאירות לכולם טעם של עוד ומי שיעקוב אחרי ברשתות יוכל בהחלט להיות מעודכן אונליין בקשר המתוק.

הזוג החמוד של העונה נראה בפרק האחרון של חתונה ממבט ראשון מבלים בירח דבש וניצוצות של אהבה היו בשמיים ממש כאשר הם העלו לרשתות התחבריות תמונות משותפות מירח הדבש הלוהט שלהם, ולא חסכו בתמונות או מידע חסוי.

כבר בטקס החופה, דקלה התפלאה איך אלון הצליח לשמור על קור רוח, ואילו אלון הודה שחיכה לרגע הזה במשך 37 שנה. אחרי שאלון שבר את הכוס, השניים התחילו להכיר זה את זו, והופתעו מהקלות שבה הדינמיקה ביניהם עבדה. גם האורחים משני הצדדים הוקסמו מהזוג הטרי, ואחרי ריקודים שנמשכו אל תוך הלילה, השניים נסעו אל סוויטת המלון. שם גילו שהם יטוסו לירח דבש בברצלונה. עד כה יכולים להיות מרוצים בהפקת התכנית מאחר ונתוני הרייטינג של העונה החדשה גבוהים מהמצופה. הם הצליחו לעקוף את "הישרדות" ואת שאר התוכניות שניסו לעמוד מולם. אז האם הפרחים מגיעים בעיקר לדקלה ואלון?

 

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן