שירי ולירן נפגשו בבר בפלורנטין אמש


שירי ולירן מחתונה ממבט ראשון בילו אמש בתל אביב ונראו צמודים ומתנשקים בבר בפלורנטין

שירי קופפברג ולירן לוי התחילו את הקשר ב"חתונה ממבט ראשון" ברגל שמאל ובפרקים המשודרים נראה שהכימיה לא ממש המריאה. למרות זאת וחרף העובדה שהם הכירו מתחת לחופה אל מול המצלמות, הם התייצבו אמש בבר בפלורנטין כשהם צמוד מתמיד ונראו בהחלט מאוהבים. מי היה מאמין?

גורמים מסרו שהצמד חלק מונית שאספה אותם מאותו המקום וגם החזירה אותם יחד לאותה הכתובת בסיום הערב, מה שרק יכול לחזק את ההשערה שקופפברג ולוי הצליחו לשרוד את מבחן הזוגיות ולהישאר יחד גם בסיום צילומי התוכנית. זוכרים ששירי סיפרה כי קשה לה לקרוא את כל התגובות הקשות על האופן בו פגעה בלירן אך הוסיפה ואמרה כי לא הייתה עושה שום דבר אחרת? אז לירן סיפר שהוא נרגש ומוחמא לקרוא את התגובות הטובות וזוכה לחיזורים רבים. אולי זה מה שגרם לשירי לחשוב שוב פעם על צעדיה?

בכל אופן, רק לפני שבוע השניים גם נראו מאוהבים ומחוברים מאוד בהשקת הליין החדש של חברת תכשיטים. הזוג שהראה הכי פחות מחובר הוא ללא ספק שירי קופפרברג ולירן לוי. שירי, עורכת הדין בת ה-35 מחולון, הראתה עניין מינימלי בלירן לוי, ההייטקיסט בן ה-42, ולפחות לפי הפרקים הראשונים נראה כי השניים היו בדרך לפרידה בלתי נמנעת, עוד במהלך צילומי התוכנית. מסתבר שלא כך הם פני הדברים והזוג ממשיך לבלות יחד בפאבים.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן