אלון ודקלה מחתונה ממבט ראשון עדין ביחד

מספר חודשים אחרי סיום הצילומים של התכנית, השניים יראו בקרוב בהשקה ביחד.

לפי מקורבים לזוג נמסר לנו כי הם מאוהבים ויש באוויר תחושה טובה שזה בדרך הנכונה. דקלה דאיטי (31) ואלון עייני (37) נפגשו בפעם הראשונה מתחת לחופה של "חתונה ממבט ראשון". היא מתגוררת בשדה ורבורג, וחזרה לארץ לא מזמן אחרי שנים של לימודי ראיית חשבון בניו יורק. דקלה חיה את חיי הרווקות במשך שלוש השנים האחרונות, במהלכן גרה כמה חודשים בתל אביב. בתקופה הזאת, הדייטים הפכו למעין ראיונות עבודה והיא מאסה בהם ובעיר הגדולה.

אלון גר בראש פינה, עוסק בייעוץ למסעדות ומלונות וב-10 השנים האחרונות חי און-אנד-אוף בחו"ל. אלון הוא חסר גבולות, חופשי ויותר ריסקי. למעשה, הוא רוצה את החוויות שבחיים. שניהם היו במערכות יחסים עם בני זוג שהם לא ישראלים, ומודים שהתחברו מיד לאופי האירופאי/אמריקאי. מבחינת הדרישות, גם לאלון וגם לדקלה יש קריטריונים מאוד ברורים בנוגע לבן או בת הזוג שהם מחפשים, ואפשר להודות שהמפגש מתחת לחופה היה מסקרן מתמיד.

בטקס החופה, דקלה התפלאה איך אלון הצליח לשמור על קור רוח, ואילו אלון הודה שחיכה לרגע הזה במשך 37 שנה. אחרי שאלון שבר את הכוס, השניים התחילו להכיר זה את זו, והופתעו מהקלות שבה הדינמיקה ביניהם עבדה. גם האורחים משני הצדדים הוקסמו מהזוג הטרי, ואחרי ריקודים שנמשכו אל תוך הלילה, השניים נסעו אל סוויטת המלון. שם גילו שהם יטוסו לירח דבש בברצלונה. אז האם מספר חודשים אחרי אנחנו בדרך לחתונה אמיתית ראשונה?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן