מאוהבים: שירי ולירן מחתונה ממבט ראשון ביחד

הזוג שפתח את העונה בצורה הכי רעה, נראה יחד בהשקה משותפת. האם הקשר החזק ביותר יגיע מכיוון לא צפוי?

התוכנית המדוברת ביותר בישראל בחודש האחרון, "חתונה ממבט ראשון" של קשת, מתעדת חמישה זוגות שנפגשו מתחת לחופה והחלו את חייהם כזוג "נשוי". עד לתום העונה אנו לא נדע מי מהזוגות נשאר יחד גם לאחר הצילומים, אך אם נצטרך לנחש אחרי צפייה בפרקים הראשונים, הזוג שהראה הכי פחות חיבור הוא ללא ספק שירי קופפרברג ולירן לוי. שירי, עורכת הדין בת ה-35 מחולון, הראתה עניין מינימלי בלירן לוי, ההייטקיסט בן ה-42, ולפחות לפי הפרקים הראשונים נראה כי השניים היו בדרך לפרידה בלתי נמנעת, עוד במהלך צילומי התוכנית.

עם זאת, הסיפור קיבל תפנית מעניינת השבוע, כאשר השניים נראו מאוהבים ומחוברים מאוד אמש (ראשון) בהשקת הליין החדש של חברת התכשיטים EX FACTOR. הצמד לא הגיע כל אחד בנפרד, אלא מונית אספה את שניהם ביחד והחזירה אותם לאותה כתובת בתום הערב. ההופעה המשותפת רק מחזקת את ההשערה שהזוג שפתח את התוכנית ברגל שמאל, הוא היחיד שנשאר ביחד לאחר תום הצילומים.

כוכב נוסף של התוכנית, יוגב אלקיים, הגיע גם הוא לאירוע, אך ללא בת הזוג שלו בת אל לוי, מה שמחזק את ההשערה שהשניים לא שרדו את תום הצילומים, למרות שהקשר שלהם נראה הכי חזק בתחילת העונה. יהיה מעניין לראות כיצד שירי, שדיברה על הטוקבקים הקשים שקיבלה על היחס ללירן, תפשיר את יחסה ללירן, שנראה מעוניין בהצלחת הקשר.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן