אביבת בר זוהר תטוס לבית האח הגדול בארגנטינה ובינתיים ויקטוריה נפרדת מהדיירים

האתרים וערוץ הרשמי של האח הגדול בארגנטינה מפרסמים הלילה כי הדיירת החושפנית ויקטוריה ,שמצולמת בסצנות מיניות, בחרה באביבית בר זוהר להיכנס לבית האח הגדול בארגנטינה ולשאר דיירי האח הגדול בישראל אין כל כך סיכוי.

>> רוצים עוד סרטים של ויקטוריה שאסור לפרסם? רק לחברי הפייסבוק שלנו

שמה של בר זוהר מופץ כבר מספר ימים באתרים בארגנטינה , אבל הלילה הם טעונים כי ויקטוריה כבר בחרה באביבית לפני שעזבה את בית האח הגדול הארגנטנאי בשעות אחר הצהריים, בהאח הגדול ישראל סיפרו הלילה לדיירים כי ויקוטריה תיכנס מחר אבל עדיין לא נבחר אף דייר ישראלי שיטוס ורק ויקטוריה תבחר וזה יקרה מחר (ראשון) בשידור המרכזי.

חדש: צפו בשידור החי מבית האח הגדול אררגנטינה 24/7 – הקליקו כאן

רק נזכיר לכם שויקטיה רק בת 18 וכבר הספיקה לנהל רומן סוער עם דייר אחר בבית האח הגדול ארגנטינה , ואף קיימה איתו יחסי מין מול המצלמות ללא הפסקה. צפו בוידאו ללא צנזורה. 29 דירים נכנסו לבית האח הגדול בארגנטינה שם נותרו שבעה מתמודדים השוהים בבית כבר ארבעה חודשים ויש להם עוד חודשיים (ובסה"כ חצי שנה של שהייה בבית האח הגדול)

האם יש לדיירים האחרים באמת סיכוי? לפי מקרובים להפקה לא ממש אבל כרגע הכל בגדר שמועות בלבד. יקטוריה כבר נחתה בישראל והיא שוהה בבית מלון. הדייר או הדיירת מישראל יטוסו אחרי ההדחה ביום שלישי

צפו: ויקטוריה עוזבת את בת האח הגדול בארגנטינה וטסה לישראל

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=MHDTehMN84k[/youtube]

>> צפו: דיירי האח הגדול נגד ההפקה
>> צפו: ויקטוריה מהאח הגדול ארגנטינה עושה סקס בשידור חי
>> צפו: אביבית וצבי מתנשקים

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן