דניאל תתבע את רוסנלה רודינה?


דניאל גרינברג שוקלת לתבוע את רוסלנה על דיבה ולשון הרע

דניאל גרינברג זעמה לכאורה על הדברים שרוסלנה אמרה עליה לאחרונה ובעקבות כך  היא שוקלת לתבוע אותה על לשון הרע ודיבה. אין ספק שריקושטים בין השתיים עלו מדרגה  לאחרונה וכעת כוכבת האח הגדול שוקלת לקחת את הסכסוך צעד אחד קדימה ולתבוע את רודינה. בקרבתה של דניאל טרם התקבלה החלטה רשמית עם לפנות לעו"ד או שמא להבליג הפעם.

אין ספק כי במידה ותהיה תביעה, בית המשפט ייהנה מדרמה של שתי דוגמניות יפות ומפורסמות כשזמר אחד מצליח ביניהן. לא היה שקט בשבועות האחרונים בגזרת בת הזוג הנוכחית של אייל גולן, דניאל גרינברג והאקסית ואם בנו יאן רוסלנה רודינה ועכשיו אנחנו בדרך לספין נוסף בסיפור החדש שמככב בביצה המקומית.

כזכור, רודינה סיפרה שגרינברג חיזרה אחרי אייל גולן וגם אחרי אקס אחר שלה אסי אדרי עוד כשהיו יחד, וכשנפרדו גרינברג יצאה עם אדרי. "מדובר במעריצה" אמרה רוסלנה על המהלך וגרינברג בתמורה לא נותרה חייבת ועוד באותו יום העלתה סטורי שלה לרשתות מבלה עם אייל גולן ועם בנה של רוסלנה. גרינברג אף התייחסה לאקסיות של גולן כשהיא אמרה "אני לא מסוג האנשים שא' יורקים בצלחת שהם אכלו ממנה, אני לא אתן לתקשורת להיכנס עד כדי כך פנימה גם כשמאוד מלוכלך".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן