מסיבת הפורים האקסקלוסיבית של הסלבס


נציגים רבים מהביצה המקומית הגיעו לביתו של איש העסקים ישראל אור כדי לחגוג מסיבת פורים משוגעת במיוחד. בין האורחים: בן אל תבורי, גל גברעם וטום אביב

חג פורים הוא החג המשמח והכיפי ביותר בלוח השנה העברי. התחפושות הולכות ומשתכללות מדי שנה, והחוגגים מעלים גם את הרמה בכל הנוגע למסיבות וחגיגות. גם מפורסמי הביצה המקומית צריכים לחגוג את החג בסטייל, ורובם עשו זאת אמש (רביעי) ביום השני של פורים, כאשר הגיעו בזה אחר זה לדירתו של איש העסקים ישראל אור – ונהנו ממסיבה מפנקת ואקסקלוסיבית במיוחד.

בראש רשימת האורחים הנוצצים היה אפשר לראות את האב הטרי בן אל תבורי, שהגיע ארצה לחופשת מולדת מארה"ב כדי לחגוג את פורים בארץ. הדוגמנית הלוהטת גל גברעם הגיעה מחופשת לשוטרת סקסית ואיתה היה ניתן לראות את טום קשתי המחופש לנמר. השף טום אביב גם הוא הראה נוכחות, ועזב את המסעדות המצליחות שלו לערב אחד כדי ליהנות עם בכירי הברנז'ה. הזמר רון גם הוא היה בין הנוכחים וגם פליט האח הגדול תומר רוטשילד שהגיע מחופש לאינדיאני. שתי מלכות היופי, רותם רבי וקארין עליה, הגיעו, וגם מורן מזור, שנראתה לא מעט בחברת טום אביב.

המסיבה המפוארת כללה אוכל ואלכוהול ברמה גבוהה, ובעיקר הרבה סלבים יפים מתחככים אחד בשני ברחבת הריקודים. חג הפורים מוציא מהסלבים שלנו את היצירתיות וחלק מהתחפושות היו ברמה גבוהה מאוד והשאירו את הנוכחים פעורי פה. החג עוד לא נגמר, ולנו רק נותר לתהות היכן נראה את חברי הביצה המקומית גם בסוף השבוע הקרוב.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן