הסכסכוך של אסף עם בן זיני


הדואט שנקבע לזוג בוטל, שי חי יחליף את אסף גורן

שיתוף הפעולה בין אסף גורן לבן זיני ירד לטימיון. אחרי שהיה נראה שהשניים בדרך לקליפ משותף, בוטל הנושא. אתם שואלים למה? אז ככה: גורמים מטעמו של אסף גרסו שלהוציא שיר עם בן וטיילור זה 'לא מספיק מקצועי' בשבילו. אחרי הזכייה הוא והצוות שמנהל אותו מתמקד בקריירה שלו בחו"ל. במחנה זיני ומלכוב התאכזבו מההחלטה של גורן ומקורבים לזוג סיפרו:"לא עושים דברים כאלה. השתן עלה לאסף לראש אחרי הזכייה וזה די מאכזב כי הוא הצטייר כבחור מאוד נחמד ולבבי".

ומה היה לכל אחד מהם לומר על הניתוק? עופר מנחם, יח"צן המוזיקה של גורן, הגיב:"אסף נמצא במגעים עם חברות תקליטים בחו"ל והתבקשנו לחכות עם כל הסקיצות וההקלטות, מאחר והוא עובד על פרויקט חדש ובקרוב נצא עם הפתעות חדשות. אסף מאחל לבן זיני המון בהצלחה אוהב ומעריך אותו כחבר ומקצועית".

בן זיני מסר:"אני מאוד אוהב את אסף, גיליתי בתוך הבית בן אדם מדהים ומוכשר. כשכתבתי את השיר בתוך הבית הוא התלהב ורצה לקחת חלק, אז כתבנו בתים בשבילו, הכל נוצר באהבה ומתוך רצון לעשות משהו ביחד. התאכזבתי מההחלטה שלו אחרי שיצאנו מהבית אבל מאחל לו המון בהצלחה. אבל הכל לטובה! ואנחנו שמחים לשתף פעולה עם שי חי".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן